به گزارش ایرنا، حسن خیریان پور، دوشنبه در بیست و نهمین جشنواره جامعه کار و تولید استان مازندران و تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه در کارخانه سیمان در نکا افزود: کالاهای کشاورزی و صنعتی مازندران صادرات محور شود .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: رویکرد اصلی بحث تولید و اشتغال باید بر محوریت صادرات متمرکز باشد و برهمین اساس و با توجه به دغدغه های استاندار مازندران باید تلاش شود تا هدف گذاری ها به سمت افزایش ظرفیت صادرات مازندرات تا 3 میلیارد دلار باشد.
خیریان پور با بیان اینکه ظرفیت های بالفعل و بالقوه فراوانی در مازندران داریم که باید به درستی برای شکوفایی و توسعه استان استفاده شود، بیان داشت: در کنار این ظرفیت ها، توجه به نیروی انسانی از مسائل مهم در تولید و اشتغال است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز دراین جشنواره با بیان اینکه مازندران دارای کمترین مشکل در حوزه کارگری است؛ گفت: کانون و تشکیلات کارگری پیگیر مشکلات کارگران هستند .
کامران اصغری اظهار کرد: در سال جاری با توجه به فرمایشات رهبری درحمایت از کالای داخلی، همه تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و مردم وظیفه مهمی برعهده دارند و حمایت از تولید داخلی باید سرلوحه همگان باشد.
وی افزود: برای حمایت از تولید داخلی و رشد اقتصاد باید همه با هم وارد میدان شویم و واحدهای تولیدکننده باید محصول با کیفیت تولید کرده و مردم هم از کالای داخلی استفاده و استقبال کنند.
مدیرعامل شرکت سیمان مازندران هم در سخنانی با اعلام اینکه این شرکت جز 500 شرکت برتر در زمینه صنعتی است؛ گفت: این مهم در راستای توجه به کار و تولید و توسط همه همکاران به دست آمده است.
علی حسین پور افزود: تلاش برای داشتن تولید داخلی مناسب و اقتصاد پویا در گرو بهره مندی از کارگران و نیروی کار توانمند است که در سیمان مازندران به این مهم رسیده ایم و با استفاده از توان نیروی کار برای بهره وری بیشتر تلاش می شود.
وی کسب تندیس سبز محیط زیست در سال‌های 95 و 96، قرار گرفتن جز یکصد برند برتر، عدم بدهی مالی به بانکها، تحقق صادرات و حفظ کرامت انسانی را از جمله اقدامات انجام شده در سیمان مازندران با تلاش همه همکاران اعلام کرد.
به گزارش ایرنا در این مراسم از کارگران و کارآفرینان برتر مازندران تجلیل شد.
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.