به گزارش ایرنا ، با گذشت بیش از نیم قرن این ورزشگاه هنوز هم در دل قائمشهر جای دارد و به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های ورزشی این شهرستان است .
ورزشگاه شهید وطنی بیش از هشت هزار نفر ظرفیت دارد اما در زمان های خاص مسابقات بخصوص برگزاری مسابقات دربی تا 15 هزار تماشاگر را در خود جای می دهد.
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت :طی سال گذشته نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر ، مسئولین شهرستانی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران به شدت پیگیر تخصیص اعتبار برای تعمیر و بازسازی سکوهای شهید وطنی بوده اند و هم اکنون با صعود تیم نساجی به لیگ برتر ، عملیات بازسازی و تعمیر سکوها آغاز شده است .
عباس اکبرزاده میزان اعتبار اولیه برای این طرح را 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت که هم اکنون 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است و پیمانکار نیز کار را آغاز کرده است .
معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر بیان کرد : هم اکنون بحث استقامت سازی سکوی کناره های وی آی پی در حال انجام شدن است .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت که استادیوم ورزشی شهید وطنی شهر قائمشهر برای دیدار تیم فوتبال نساجی این شهر با تیم های لیگ برتری مرمت می شود.
حبیب حسین زادگان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارایرنا بار دیگر ضمن تبریک صعود نساجی قائمشهر به رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران افزود : برای اجرای طرح مرمت و بازسازی استادیوم ورزشی وطنی قائمشهر حدود 11 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.
وی اضافه کرد : پیمانکار برای اجرای طرح بازسازی و مرمت این استادیوم انتخاب شد و زمین مسابقه پیش از رقابت های لیگ برتر فصل آینده آماده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهارداشت : از تمام ظرفیت های موجود در استان برای برگزاری بهتر دیدارهای نساجی در لیگ برتر استفاده می شود.
حسین زادگان گفت که درصورت نیاز زمین استاندارد ورزشی شهر سیمرغ در این استان نیز برای دیدار نساجی در لیگ برتر سازماندهی شد و این تیم برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه مشکلی ندارد.
نساجی قائمشهر یکی از 2 نماینده مازنی ها در لیگ دسته اول عصر دیروز با شکست 6 بر صفر راه آهن تهران توانست جواز صعود به لیگ برتر را پس از 24 سال دریافت کند و این تیم مازنی ها را پس از 14 سال لیگ برتری کرد.
پیش از این شموشک نوشهر در سال 74 نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران بود.
**اعتبار 18 میلیاردریالی برای استادیوم بابل
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که برای بازسازی و مرمت استادیوم ورزشی هفت تیر شهر بابل محل برگزاری مسابقات رسمی خونه به خونه این شهر درلیگ دسته اول نیز 18 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.
حسین زادگان افزود: سازمان بسیج سازندگی به عنوان پیمانکار استادیوم ورزشی این شهر انتخاب شد و بزودی عملیات اجرایی مرمت این ورزشگاه نیز شروع می شود.
استادیوم هفت تیر شهر بابل محل برگزاری خونه به خونه این شهر در رقابت های لیگ آزادگان بود که این تیم به دلیل برد 2 بر یک برابر برق جدید شیراز با وجود پیروزی در گل شماری نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند.
6982 /7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.