به گزارش خبرنگار ایرنا چهارشنبه 12 اردیبهشت مصادف است با سالروز ولادت حضرت قائم (ع) که تعطیل رسمی است .
سرهنگ علیرضا قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 روز سه شنبه آغاز و تا 12 ظهر شنبه 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد : جاده کندوان از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه از چالوس به سمت کرج بسته و از ساعت 15 تا 24 همان روز از کرج به سمت چالوس یکطرفه خواهد بود .
فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد : تردد در کندوان از ساعت 13 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت از کرج به سمت چالوس بسته و از ساعت 16 تا 24همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود .
قدمی اظهار کرد : در محور هراز ، تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر سه شنبه تا 24 همان روز ممنوع است .
وی همچنین افزود : تردد این وسایل نقلیه برای روزهای پنجشنبه تا جمعه از ساعت 6 صبح تا 12 شب و روز شنبه از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر در محور هراز ممنوع می باشد .
قدمی گفت : محور هراز از ساعت 13 روز جمعه از رودهن به سمت آمل بسته می شود و از ساعت 15 از محدوده آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد شد .
فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد : تردد تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه( قائمشهر به تهران) برای روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت هشت صبح تا 24 در هر دو سمت ممنوع است .
وی خاطر نشان کرد : با توجه به این که این هفته همراه با تعطیلات اعیاد شعبانیه است ، حجم بار تردد و ترافیکی افزایش می یابد .
قدمی از رانندگان و مسافران خواست که در تردد از محور های استان بخصوص هنگام ترافیک ، صبر و بردباری داشته باشند و به هشدارهای نیروهای راهور توجه کنند .
هم اکنون تردد در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور و به 2 استان شرقی و غربی ، روان و میزان تردد کم است .
مازندران دارای بیش از 10 هزار و 400 کیلومتر جاده اصلی و فرعی است که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر آن محورهای مواصلاتی به استان های همجوار است .
** آسمان صاف و افزایش دما برای پایان هفته در مازندران
هواشناسی مازندران نیز در پیش بینی هفت روزه خود اعلام کرد که وضعیت جوی استان در روزهای پایانی هفته صاف و آفتابی همراه با افزایش پنج تا 10 درجه ای دمای هوا خواهد بود .
در حال حاضر بابلسر با 19 درجه و بلده نور با پنج درجه سانتیگراد گرم ترین و خنک ترین نقاط استان می باشند .
/1899/7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.