فرهاد صنیعی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : باشگاه با برنامه ریزی و ایجاد آرامش با همت کادر فنی ، بازیکنان و هواداران نساجی توانست مزد زحمات چندین ساله خود را بگیرد.
وی گفت : باشگاه نساجی برای رسیدن به آرزوی دیرینه مردم مازندران بویژه هواداران قائمشهری ، خود را مدیون هواداران ، کادر فنی بویژه جواد نکونام و بازیکنان می داند.
صنیعی فر اضافه کرد : قطعا ما برای بازی در لیگ برتر نیز برنامه ریزی مدون خود را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم در این رقابت ها نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم و ظرفیت فوتبالی مازندران را به خوبی در سطح ملی معرفی کنیم.
نساجی قائمشهر در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول جام آزادگان که عصر دیروز نهم اردیبهشت ماه برگزار شد ، توانست در بازی برابر راه آهن در تهران با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی برسد و با تفاضل گل بهتر از خونه به خونه ، دیگر تیم هم استانی خود به لیگ برتر راه پیدا کند.
** قرارداد نکونام تا سال 98
مالک باشگاه نساجی قائمشهر همچنین گفت که با جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم نساجی برای یک فصل و نیم قرارداد دارند و کاپیتان سابق تیم ملی فصل بعد نیز با این باشگاه خواهد ماند.
صنیعی فر ابراز امیدواری کرد تا تیمش بتواند در سال آینده در رقابت های لیگ برتر نیز همانند لیگ یک بازی خوبی ارایه دهد.
در لیگ یک آزادگان 18 تیم حضور داشتند که در پایان 34 بازی ، تیم نفت مسجد سلیمان با 65 امتیاز و نساجی قائمشهر با 64 امتیاز و تفاضل گل بهتر از خونه به خونه بابل راهی لیگ برتر شدند.
تیم های راه آهن، صبا و ایرانجوان بوشهر نیز به لیگ دسته دوم سقوط کردند.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.