به گزارش خبرنگار ایرنا ، قائمشهری ها با سرمربیگری جواد نکونام کاپیتان و مربی سابق تیم ملی ایران با برد 6 بر صفر برابر راه آهن تهران آن هم در زمین حریف ، گوی رقابت برای صعود را از تیم همسایه خود ربودند و با رفتن به لیگ برتر پس از 24 سال انتظار ، لبخند را بر تن ' شهر خسته ' ( لقبی که هواداران نساجی به قائمشهر دادند ) نشاندند.
قائمشهری ها ، با وارد شدن گل چهارم نساجی به دروازه حریف تهرانی ، سرمست از احتمال صعود تیم محبوبشان به لیگ برتر برای شادمانی به خیابان ریختند و جشن نیم بندی را در غیاب هواداران متعصب این تیم آغاز کردند و با قطعی شدن رفتن تیمشان به لیگ برتر ، جشن و پایکوبی را به اوج رساندند.
این در حالی است که جشن اصلی صعود نساجی به لیگ برتر قرار است با ورود بازیکنان و کادر فنی و مهم تر از همه هواداران متعصب آن از تهران آغاز شود ، هوادارانی که پیه سفر رفت و برگشت حدود 600 کیلومتری به تهران و سرگردانی 48 ساعته در این کلان شهر پرترافیک و دودآلود را به تن مالیدند تا بتوانند سرنوشت تیم محبوبشان را در آخرین بازی لیگ دسته یک به نظاره بنشینند.
** اشک و آه در بابل
در شهر بابل که فاصله 15 کیلومتری با شهر نساجی چی ها و قائمشهر دارد ، اما از ساعتی قبل نشانی از لبخند وجود ندارد و آنچه بیشتر از داخل زمین هفت تیر تا مرکز این شهر می توان مشاهده کرد ، اشک و حسرت و اما و اگرهایی است که برای تفسیر آن باید خونه به خونه ای ها یک سال دیگر را در لیگ یک بمانند.
خونه به خونه ای ها اگر چه امتیازی برابر با نساجی برای صعود به لیگ برتر داشتند و به خاطر تفاضل گل یک گام جلوتر از رقیب هم استانی و در رده دوم قرار داشتند ، شاید به دلیل میزبانی در بازی آخر گمان نمی کردند که در پایان 90 دقیقه بازی برابر برق جدید شیراز باید به جای خوشحالی ، در حسرت موقعیت های از دست رفته اشک ماتم بریزند.
شاید تنها نقطه امید برای خونه به خونه که بتواند اشک و حسرت امروز آنها را التیام بخشد ، حضورشان در فینال رقابت های جام حذفی برابر استقلال تهران باشد ، دیداری که 13 اردیبهشت ( پنجشنبه هفته جاری ) در خوزستان و در شهر اهواز برگزار می شود.
خونه به خونه بابل با برد احتمالی در برابر استقلال تهران که این روزها با آمدن ' شفر ' حتی تیم های قدر و سراپا مسلح و میلیارد دلاری کشورهای حاشیه خزر نیز حریفش نشدند ، شاید بتواند علاوه بر جواز ورود به رقابت های قهرمانی آسیا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مازندران، ناکامی لیگ یکی را تا حد زیادی از یاد ببرد.
از رقابت های لیگ دسته اول 18 تیمی دو تیم مسجد سلیمان و نساجی قائمشهر پرطرفدار ترین تیم های لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کردند و تیم های ایران جوان بوشهر، راه آهن تهران و صبا قم به دسته دوم سقوط کردند.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.