به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقات که به میزبانی هیات تنیس شهر امیرکلا در باشگاه تنیس ایرانا برگزار شد ، 68 تنیسور مرد و زن از کشورهای ایران ، ترکیه و آمریکا به مدت سه روز با هم رقابت کردند.
در نتایج به دست آمده و در رده سنی بالای 35 سال با انصراف امیرسهیل محسنی ، فرحناک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد ، محسنی نائب قهرمان شد و وهاب کشیری و جواد تمدن نژاد به طور مشترک سوم شدند.
در رده سنی بالای 40 سال ، امید افشار با نتیجه 2 بر صفر از سد آرش ایقانی گذشت و قهرمان شد و مازیار مشکاتی و کاظم افشاری به صورت مشترک سوم شدند .
در رده سنی بالای 45 سال و دیدار نهایی احمد ورمزیان با نتیجه 2 بر یک قاسم لویی را شکست داد و جام قهرمانی را ازآن خود کرد و مازیار جعفر بای و آقاقلی پور به مقام سومی مشترک دست یافتند.
در رده سنی بالای 50 سال ، جهانبحش سوری با برتری برابر بهروز خسروی جام قهرمانی را بالای سر برد و مقام سومی مشترک نیز به افشار جهان شاهی و حسن سلیمانی پور رسید.
در رده سنی بالای 55 سال ، مقام قهرمانی به شهریار ابراهیمیان رسید و کسری ابراهیمی ، محمد رضا خان زاده ، همامی زاده در رده های بعدی قرار گرفتند.
در رده سنی بالای 60 سال مطلب ایمان زاده در دیدار نهایی با نتیجه 2 بر یک قسمت رضایی را از پیش رو برداشت و قهرمان شد و حسین قیصری و سعید سیرانی نیز مشترک سوم شدند.
در رده بالای 65 سال ، محمود سعیدی قهرمان شد ، مجتبی میرفتاح و محمد شفیع زاد صاحب رتبه های دوم و سوم شدند.
در بخش بانوان که فقط در رده سنی بالای 35 سال برگزارشد ، مونا وثوقی راد با پیروزی برابر مهشید عروجی قهرمان شد و آزاده صادقی و چیترا مریخی جایگاه سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش دو نفره این رقابت ها و در بخش مردان رده سنی بالای 35 سال ، زوج فرحناک – شوقیان با برتری برابر تیم امیر سهیل محسنی و جواد تمدن نژاد قهرمان شدند.
در رده سنی بالای 45 سال ، تیم احمد ورمزیان و سلیمانی پور با پیروزی نزدیک برابر زوج کوروش حیدری – قاسملویی جشن قهرمانی برپا کردند و در بخش دو نفره رده سنی بالای 55 سال ، زوج سهیل افشار – رحیم قسمت رضایی قهرمان شدند.
این رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و شرکت کنندگان از چهارم تا پایان روز هفتم اردیبهشت به مصاف یکدیگر رفتند.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.