به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : ادعاهای آمریکا و همپیمانانش در باره انرژی هسته ای ایران اسلامی تازگی نداشته و تاثیری در سیاست های ما نخواهد داشت.
وی گفت : در برابر هرگونه تجاوز و تعدی بیگانگان ما باید مسلح باشیم و نیاز به مذاکره نداریم.
خطیب جمعه ساری گفت : آمریکا و همپیمانانش جرات حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند و سخنانشان ادعای پوچی بیش نیست.
طبرسی بر ضرورت ایجاد تحول در فضای مجازی تاکید کرد و افزود : دشمنان پس از شکست های مکرر نظامی ، اینک به وسیله فضای مجازی در صدد تخریب اعتقادات جوانان هستند .
وی ادامه داد : نخستین دوره آموزش فضای مجازی با حضور متخصصان در بابلسر برگزار شد و دفتر نمایندگی آن نیز در مرکز استان فعال شده است.
امام جمعه ساری گفت : دشمنان به وسیله فضای مجازی سیاست فرعون را پیش گرفته و اینگونه قتلگاهی برای جوانان ما فراهم کرده اند.
او افزود : خوشبختانه جوانان کشور ما در اثر رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها و بارها روسفید از امتحان الهی در آمده و موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده اند.
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به تعامل هر چه بیشتر با قرآن کریم تاکید کرد و گفت : دلیل ذلت و بدبختی کشورهای اسلامی دوری از این کتاب آسمانی است.
طبرسی افزود : در صورت پیروی از آموزه های قرآنی بسیاری از معضلات جامعه از قبیل مشکلات اقتصادی ، گرانی ، تقلب ، ریا ، بدحجابی و غیره از بین خواهد رفت.
امام جمعه ساری با اشاره به بحران آب و نگرانی کشاورزان و شالیکاران ضمن تاکید بر صرف جویی از مسئولان خواست تا در تقسیم آب عدالت را در نظر بگیرند.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.