یحیی عسگری پور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود : برای اجرای این طرح ها بیش از 42 میلیارد تومان هزینه و بیش از 9هزار خانوار شهری و جمعیت 33 روستای بخش امامزاده عبدالله از مزایای آنها بهره مند شدند.
وی طرح های اجرا شده در این بخش را در زمینه های آبرسانی ، زیرسازی و آسفالت راههای روستایی ، توسعه خطوط و بهسازی و نوسازی شبکه های برق ، طرح های هادی ، سالن های ورزشی ، حفر و تجهیز چاههای کشاورزی اعلام کرد.
بخشدار امامزاده عبدالله همچنین با بیان اینکه اکنون نیز 68 طرح عمرانی و زیربنایی در همین زمینه ها در این بخش در حال اجراست ، از افتتاح 33 طرح شامل تقویت و توسعه خطوط برق روستایی ، طرح های هادی روستایی ، حفر چاههای کشاورزی با اعتبار 36 میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت روز شوراها در روستاهای این بخش خبر داد.
وی افزود : با افتتاح این طرح ها بیش از سه هزار و 200 نفر از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.
عسگری پور با بیان اینکه اکنون از 33 روستای این بخش برای 22 روستای با جمعیت بیش از 20 خانوار طرح هادی تهیه شده است، گفت : تاکنون طرح هادی در 6 روستای این بخش تکمیل و افتتاح شده است.
** استمداد ازمنابع طبیعی برای موافقت در اجرای طرح های گردشگری
رییس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله هم در این نشست گفت که طرح گردشگری در منطقه نمونه جنگلی ' آلشرود ' در این منطقه که قابلیت های زیادی برای توسعه گردشگری و جذب توریست دارد ، اجرایی می شود.
علیمردان رحمانی افزود : شهرداری برای ساماندهی آن ورود کرده ، اما برای اجرای برخی طرح های خدماتی از جمله احداث سرویس بهداشتی و آلاچیق ها با مخالفت های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و استان مواجه است.
او ادامه داد : حدود 10 هکتار از جنگل های الشرود که جزء منطقه گردشگری محسوب می شود، بخشی از آن در محدوده شهری واقع شده و بخشی دیگر در اختیار منابع طبیعی است که درخواست از مسئولان منابع طبیعی برای موافقت طرح های توسعه ای و پیشنهادی را به عنوان قطب گردشگری منطقه داریم.
وی بودجه امسال شهرداری امامزاده عبدالله را بیش از 42 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که بودجه توسط اعضای شورای اسلامی این شهر تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است .
بودجه سال 96 شهرداری 38 میلیارد ریال بوده که حدود 70 میلیارد ریال آن محقق شده است.
رییس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله ، زیرسازی و آسفالت معابر شهری ، ساخت کانال های هدایت آب های سطحی، ساخت دو پارک محلات ، راه اندازی ایستگاه شماره دو آتش نشانی و تکمیل بلوار وصال به عنوان بزرگ ترین بلوار درون شهری از ورودی تا ابتدای آستانه مبارکه امامزاده عبدالله را از مهم ترین برنامه های شورای اسلامی و شهرداری امامزاده عبدالله بیان کرد.
شهر امامزاده عبدالله داری حدود پنج هزار نفر جمعیت شهری و بخش نیز با دارا بودن بیش از 33 روستا و جمعیت بیش از 20 هزار نفر در حوزه جغرافیایی شهرستان آمل واقع است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.