به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با برنامه رادیویی صبح و گفت و گو افزود : با ایجاد این سرمایه گذاری صنعتی برای حدود چهار هزار نفر در مازندران ایجاد اشتغال شد.
وی گفت : در دولت یازدهم با برداشتن موانع زیرساختی ، سرمایه گذاری در حوزه صنعتی در مازندران نسبت به گذشته 58 درصد افزایش یافت.
نماینده عالی دولت در مازندران افزود که محور توسعه اقتصادی در این استان کشاورزی است و صنعت نیز برای تکمیل محور توسعه استانی باید شکل گیرد.
اسلامی اظهار داشت : دولت برای تکمیل توسعه صنعتی مازندران همگام با کشاورزی پرداخت تسهیلات را در دستورکار خود قرار داده است که در سال های گذشته این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.
وی مهم ترین موانع توسعه ای در این استان را در بخش ارتباطات ( راهها) و انرژی بیان و ابراز امیدواری کرد در صورت به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری ها در این بخش ها ، مشکلات مازندران در بخش ارتباطی و انرژی رفع شود.
** ضرورت حمایت از کالای ایرانی
استاندار مازندران همچنین در این برنامه حمایت از کالاهای ایرانی از شعار سال را برنامه محوری رهبر معظم انقلاب برای توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکل اشتغال دانست و تحقق این شعار را منوط به ایجاد خودباوری در مردم و ارتقاء کیفیت تولید داخلی دانست.
اسلامی حمایت دولت از کالاهای ایرانی را در ایجاد زیرساخت ها و تسهیل گری محیط کسب و کار اعلام کرد و اظهار داشت : دولت برنامه های خود را در این بخش در دست اجرا دارد و با تمام توان از تولید داخلی حمایت می کند.
وی دستورالعمل ممنوع شدن خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی را گام اول دولت در حمایت از کالای ایرانی برشمرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.