مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران از اجرای 1800 کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع گازرسانی در سال 96 خبرداد.

به گزارش  ایلنا از ساری، " جعفر احمدپور " با اشاره به اینکه درسال گذشته تعداد 132 پروژه گازرسانی روستایی در مازندران به بهره برداری رسیده است، اذعان داشت: با این اقدام تعداد روستاهای گازدار این استان به هزار و 961 روستا افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در سال گذشته انعقاد ۵۲ پیمان گازرسانی با اعتبار 3000 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: با اجرای 1814 کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع روستایی و شهری در استان تعداد 70 هزار مشترک جدید گاز به شمار مصرف کنندگان استان اضافه شدند.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به مرز یک میلیون و 315 هزار مشترک نزدیک شده است، عنوان کرد: عملیات گازرسانی به 474 روستا و 5 شهر این استان با جدیت تمام در حال اجراست.

احمدپور تصریح کرد: شرکت گاز استان با همه توان در تلاش است تا گاز را به روستاهای بالای 20 خانوار برساند اما در این راه نیازمند تلاش و همکاری همه نهادهای خدمات رسان و همچنین تامین اعتبارات می باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید کرد: به رغم کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها در این استان و همچنین با توجه به طولانی بودن فصل سرما که باعث کاهش فصل کاری می شود؛ پروژه های گازرسانی استان با جدیت در حال اجرا است.

احمدپور در مورد رفاه مردم مازندران ادامه داد: تمام تلاش های صورت گرفته توسط پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت گاز در مورد گاز دار شدن شهرها و روستاهای استان در راستای بهره مند شدن هر چه بیشتر مردم شریف از شرایط رفاه و آسایش بیشتر است .

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از مصرف 6 میلیارد و 400 میلیون مترمکعب گاز طبیعی طی سال 96 در این استان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر 99 درصد خانوارهای شهری و 91 درصد خانوارهای روستایی استان مازندران تحت پوشش گازرسانی هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.