فریدون اصفهانیان شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار نساجی و فجر سپاسی در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر دستمزد داوران برای هر بازی در لیگ برتر حدود هفت میلیون ریال است که با افزایش 30 درصدی به حدود 10 میلیون ریال می رسد.
وی ادامه داد : افزایش دستمزد برای سایر داوران در لیگ یک و زیر گروه لیگ ها نیز اعمال می شود تا بخشی از زحمات داوران زحمت کش ایرانی جبران شود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهارداشت : با وجود دستمزد پایین داوران به خصوص زیر گروه لیگ، همچنان مطالبات این قشر پرداخت نشده است و صرفا مطالبات معوقه داوران لیگ برتر داده شد.
** قضاوت کم اشتباه در لیگ
اصفهانیان گفت که دررقابت های لیگ فصل 97-96 نسبت به سنوات گذشته قضاوت داوران کم اشتباه تر بوده و این روند نیز با آموزش رشد کرده و این کار باید تداوم داشته باشد.
وی نبود زمین تمرین، پایین بودن دستمزد داوران را از مشکلات این قشر بیان و برنامه کمیته داوران را تجهیز امکانات برای داوران بیان کرد.
**قضاوت ناروا
رئیس کمیته داوران در مورد برخی اظهارنظرها پیرامون پرداخت رشوه به داوران گفت که این اظهارات بدون ارائه مدارک مستدل قضاوت نارواست.
وی افزود : داوران ما از اقشار پاک در کشور محسوب می شوند که با وجود دستمزد پایین و کمبود امکانات و تجهیزات و تاخیر در پرداخت قضاوت خوبی داشتند.
او ادامه داد : ما بنا به شکایت از افرادی که این اظهار نظرها را داشتند ، نداریم ، ولی درخواست داریم که مدارکشان را ارائه کند.
فریدون اصفهانیان عصر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت برای نظارت بر کار داوران در دیدار حساس هفته سی و سوم بین دو تیم نساجی و فجر سپاسی به قائمشهر سفر کرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.