به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' رحمت اله آزاد' دوچرخه سوار خوش ذوق آملی که59سال سن دارد، سفر خود را روز یکشنبه از مقابل اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آمل به سمت شهرهای شرق کشور آغاز کرد.
این دوچرخه سوار به همراه فرزند دختر و پسرش ، روز یکشنبه با بدرقه گرم رئیس و کارکنان اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آمل با پیام روز زمین پاک 'نه به کیسه های پلاستیکی' سفر خود را آغاز کردند.
این دوچرخه سوار آملی پیش از سفرخود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، شهروندان را به استفاده از دوچرخه و وسائط نقلیه عمومی و استفاده کمتر از خودروی شخصی ترغیب نمود .
آزاد افزود: هدفم از سفر این است که پیام زیست محیطی وحفظ واحترام به محیط زیست محل زندگی را شهر به شهر به مردم و مسئولان استانهای مسیرسفرم هدیه کنم و بگویم آنچه را که خداوند به ما داده باید قدر آن را بدانیم.
اوتصریح کرد: انتظار وخواسته قلبی همه دوستداران محیط زیست این است که مسئولان و همه مردم به جای شعار دادن به محیط زیست در جهت حفظ آن به فکر عملی کردن آن باشند.
آنها در طول مسیر 800 کیلومتری خود از آمل، از استانهای گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گذر خواهند کرد.
این دوچرخه سوارآملی که عضو فدراسیون دوچرخه سواری ایران است، در بیش از 20 سال گذشته با شعار ورزش دشمن اعتیاد ، حمایت وتوجه عموم جامعه به معلولان ، صلح ودوستی ، روز زمین پاک و پیام های دیگر به بیش از 60 کشور جهان با دوچرخه سفر کرده است.
7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.