حجت الاسلام محمد علی تقوی فر روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری بابل در سالن هلال احمر این شهرستان اظهارداشت : کشور ما دارای یک حکومت اسلامی است که قوه قضاییه در این حکومت اسلامی باید به گونه ای عمل کند تا در جهان نمونه باشد.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه حقوق عامه شهروندان باید با تدبیر، پیگیری و فرصت مناسب حاصل شودبیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر یکی از مواردی که در حوزه حقوق عامه شهروندی در شهرستان بابل به خوبی انجام گرفت مشکل زباله بوده که متاسفانه مشکلاتی را پیش روی شهروندان مان قرار داده بود.
تقوی فر افزود: مشکل زباله در شهر بابل در 30 سال گذشته در هر مقطعی با چالشی روبرو بوده است که اخیراً خوشبختانه با اقداماتی که انجام گرفت هم بحث شیرابه و هم بحث پسماند به طور تقریبی به جای مطلوب رسیده و این مشکل در مرحله حل شدن نهایی است .
وی بیان داشت: در موارد دیگری همچون امور آب کشاورزی و زیباسازی شهرها هم از جمله حقوق عامه شهروندی است که باید به درستی برای شهروندان محقق شود.
در ادامه رئیس دادگستری جدید شهرستان بابل نیز در این مراسم بیان داشت: اجرای عدالت اسلامی حمایت از حقوق مشروع مردم و حمایت از محرومان و ستمدیدگان در چهارچوب شرع مقدس و قانون در اولویت برنامه‌های ما قرار خواهد داشت.
فضل الله وکیلی راد ابراز امیدواری کرد با تعامل و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها بتواند در اجرای وظایف محوله خود به درستی انجام وظیفه کنند.
در این مراسم از زحمات سید یونس حسینی عالمی رییس سابق دادگستری بابل قدردانی شد وفضل الله وکیلی راد به عنوان رییس جدید دادگستری بابل معرفی شد.
شهرستان بابل دارای 530 هزار نفر جمعیت است.
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.