نخستین آمفی تئاتر دریایی کشور با هدف گسترش این هنر اصیل و تعمیم نمایش در اقصی نقاط کشور در ساحل بندر بابلسر راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از مازندران، ماشاالله عباسیان مجری این طرح هنری گفت: با توجه به اهمیت استفاده از همه ظرفیت ها بمنظور اشاعه هنر در کشور در صدد راه اندازی تئاتر دریایی با استفاده از یک فروند موتور لنج بر آمدیم و پس از اخذ مجوزهای لازم این موتور لنج را از سواحل خلیج فارس به بندر بابلسر انتقال دادیم و هم اکنون برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های نمایشی صورت پذیرفته است.

عباسیان افزود: برای گردهمایی برنامه‌های متنوع هنری مانند محفل شاعران و هنرمندان در رشته های مختلف  تدارک وسیعی دیده ایم و در مرحله آغازین اجرای موسیقی جنوب را در دست اقدام داریم که با استقبال مشتاقان مواجه شده و باعث تقویت انگیزه برای بسط فعالیت های هنری در این مجموعه شده است.

این هنرمند که دستی در نمایش های آیینی نیز دارد، اضافه کرد: در تعامل با نهادها و انجمن های ذیربط مبادرت به برگزاری دوره های آموزشی برای علاقمندان به رشته های هنری می کنیم و امیدواریم بستر گسترش هنر متعهد و پایبند به ارزش‌های دینی و ملی را بیش از پیش فراهم کنیم و در زمینه ترویج گردشگری هنری نقش آفرین باشیم.

برگزاری تور یک روزه دریایی، اجرای موسیقی جنوب، سرو غذای های دریایی جنوب و برپایی جلسات آیینی متناسب با مناسبت های مختلف در زمره سایر برنامه هایی است که  در حاشیه این مجموعه هنری  به مرحله اجرادر می آید.

عباسیان از ایجاد 25 فرصت شغلی مستقیم با راه اندازی اولین تئاتر دریایی کشور در ساحل  بابلسر در استان مازندران خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولان این نوع فعالیت های فرهنگی گسترش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.