به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه بررسی موانع و مشکلات بخش تولید که با حضور محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی استان، زندی فرماندار چالوس و جمعی از مسئولین شهرستانی در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس برگزار شد گفت: یکی از اقدامات مهم و اثرگذار در راستای حمایت از تولید و صنعت و کالای ایرانی، حضور مسئولین در این بخش است که از ابتدای سال جاری، بازدید های مشترک مدیران دستگاههای اجرایی، بانکهای عامل و رئیس خانه صنعت، در قالب کلینیک صنعتی اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل زیرساخت، مهم‌ترین رسالت و برنامه شرکت در سال جاری است اظهار داشت: اقدامات مؤثری در اجرای زیرساخت شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس انجام شده است.

موسوی تصریح کرد پروژه های گازرسانی مبلغ 1800 میلیون ریال، ساخت آشیانه آتش نشانی 2500 میلیون ریال، خرید ماشین آتش نشانی 2600 میلیون ریال، روشنایی معابر 2100 میلیون ریال و اجرای فیبر نوری با هزینه 2100 میلیون ریال در شهرک صنعتی مرزن آباد به اتمام رسیده است.

وی بیان داشت: تأمین آب مورد نیاز این شهرک صنعتی، یکی از اقدامات مهم شرکت بوده که با توجه به برگزاری جلسات با فرماندار و مسئولین شهرستانی، مقرر گردید شرکت شهرک های صنعتی استان مخزن آب شهرک صنعتی را در اختیار شرکت آبفای شهری قرار داده و شرکت آبفا نیز آب مورد نیاز واحدهای تولیدی را تأمین نماید که بر همین اساس، در راستای اجرای پروژه خط انتقال آب 5000 متر لوله در اختیار شرکت آبفا قرار گیرد که 3000 متر خریداری شده و 2000 متر دیگر نیز تا پایان هفته، در اختیار شرکت آبفای شهری قرار خواهد گرفت.

موسوی ادامه داد: برای خرید ۵۰۰۰ متر لوله بمنظور اجرای خط انتقال آب واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس مبلغ 2100 میلیون ریال هزینه شده است.

لازم به توضیح است، مسئولین استانی و شهرستانی در قالب کلینیک صنعت، از 4 واحد تولیدی الماس رویان پارس تولیدکننده تجهیزات دندان پزشکی، پاک کاغذ سبز تولیدکننده ظروف یکبار مصرف، مقاوم آفرین علم تولیدکننده پوششهای سقفی و ناب استیل تولیدکننده هود و گاز در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس بازدید کردند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 904491
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.