' دراگان اسکوچیچ ' سه شنبه شب پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش خونه به خونه مازندران برابر شهرداری ماهشهر در بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ امروز روز خوبی برای ما بود از کسب پیروزی و نتیجه بازی بسیار راضی هستم.
وی ادامه داد : هر چند در نیمه اول مسابقه از سبک بازی تیمم رضایت نداشتم ، اما در نیمه دوم با تغییراتی در شیوه بازی، توانستیم به خوبی بر حریف پیروز شویم.
سرمربی تیم فوتبال خونه‌ به ‌خونه مازندران گفت : الان باید بازی انجام شده را فراموش کنیم . الان زمان شادی کردن نیست . ما دو بازی بسیار سخت و مهم در پیش داریم و تمرکز تیم را سعی خواهیم کرد برای دو بازی آینده حفظ کنیم.
اسکوچیچ افزود : احساسی که امروز رقبای ما بابت پیروزی ما و از دست دادن امیتازشان داشتند ، ما هفته گذشته برابر ملوان داشتم ، ولی امروز روز خوب ما و کل خونه به خونه بود تا تلخی باخت به ملوان را فراموش کنیم .
وی همچنین در خصوص اختلاف چهار امتیازی با تیم صدر جدول و این که تیمش می تواند صدرنشین لیگ شود ، گفت : من به فکر تیم‌های دیگر و اختلاف امتیازها نیستم. من فقط به بازی بعد فکر می‌کنم که چطور مقابل اکسین پیروز شویم. اول یا دوم جدول فرقی نمی‌کند، ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصرسه شنبه در ورزشگاه هفت تیربابل میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود و در پایان میهمان خود را با نتیجه 3بر صفر با شکست بدرقه کرد.
در این دیدار که حدود چهار هزار تماشاگر بابلی از آن دیدن کردند ، برای تیم خونه به خونه مازندران، ' وفا هخامنش '، ' رضا معقولی ' و ' روح اله باقری' گلزنی کردند.
تیم خونه به خونه مازندران با این پیروی 60 امتیازی شد وپس از نفت مسجدسلیمان 64 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.