به گزارش خبرنگار ایرنا ، نورالدین کوچ پیده روز چهارشنبه در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز و مدرسه یار که با حضورجمعی از مسئولان و خیران مدرسه ساز در کانون شهید باهنر نوشهر برگزار شد ، افزود :‌ خیران برای بهره برداری این تعداد واحدهای آموزشی ، حدود 17 میلیارد تومان کمک کردند.
وی شمار دانش آموزان مشغول تحصیل در واحدهای آموزشی خیرساز را دستکم سه هزار نفر اعلام کرد .
مدیرآموزش و پرورش نوشهر ، بهره گیری از وجود نیروهای جوان برای فعالیت در مجمع خیران مدرسه ساز ‌، برنامه ریزی دقیق و مدون ، داشتن درک درست قشرهای مختلف مردم نسبت به نقش تعلیم و تربیت درعرصه بالندگی و شکوفایی جامعه و نیز آگاهی بخشی صحیح رسانه ها در حوزه اشاعه فرهنگ نیکوکاری را زمینه ساز مشارکت خیران در ساخت این تعداد واحدهای آموزشی برشمرد.
کوچ پیده با اعلام این که ‌از مجموع 135 واحد آموزشی بخش مرکزی این شهرستان ، حدود 20 درصد تخریبی است و باید بازسازی شود ، گفت که بیشترین واحدهای آموزشی تخریبی مربوط به دوره ابتدایی با 13 واحد است که هم اکنون در معرض تهدید بلایای طبیعی قرار دارد و هرلحظه ممکن است فرو بریزد .
وی تراکم بالای دانش آموزی در حوز شهری و روستایی را از دیگر مشکلاتی مطرح کرد که آموزش و پرورش در ارائه خدمات با آن دست به گریبان است.
در پایان این جشنواره با اهداح لوح از 35 خیر مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان نوشهر تجلیل شد.
شهرستان 134 هزار نفری نوشهر دارای 19 هزار و 800 دانش آموز است که توسط یکهزار و 536 معلم در 135 مدرسه آموزش می بینند.
7078/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.