به گزارش خبرنگار ایرنا ، در دیدار پایانی این مسابقات که عصر شنبه در ورزشگاه سردار شهید علیزاده شهرستان بابلسر برگزار شد ، تیم پیشکسوتان استقلال تهران با نتیجه یک برصفر تیم پیشکسوتان بابلسر میزبان مسابقات را شکست داد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.
تک گل پیروزی بخش تیم استقلال را ' هادی شکوری ' مدافع سابق آبی های پایتخت به ثمر رساند.
در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم بشیکتاش ترکیه با برتری 3بر 2 برابر تیم رسانه ورزش تهران به مقام سومی دست یافت.
برای تیم بشیکتاش در این دیدار ' فردی آک کوش ' (2 گل ) و 'رمضان بالکان' گلزنی کردند و دو گل تیم رسانه ورزش هم توسط نیما علیپور و مهدی نوروز به ثمر رسید.
مسابقات فوتبال چهارجانبه پیشکسوتان، یادواره شهدای بابلسر و مدافع حرم این شهرستان از روز پنجشنبه با حضور تیم‌های رسانه ورزش تهران، پیشکسوتان استقلال تهران، بشیکتاش ترکیه و پیشکسوتان بابلسر آغاز شد.
در روزپایانی این رقابت ها مسئولان استانی و شهرستان بابلسر حضور داشتند و از خانواده های شهدای مدافعان حرم این شهرستان تجلیل شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر و تکریم شایسته از نسل های طلایی و گذشته فوتبال این شهرستان همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) درشهرستان بابلسر برگزار شد.
یاسر ابراهیم زاده افزود : امیدواریم این مسابقات که نخستین دوره آن با همکاری چند حامی مالی خصوصی و ادارات مختلف شهرستان برگزار می شود ، باعث غنا و اعتبار بیشتر ورزش بابلسر شود.
شهرستان ساحلی بابلسر به لحاظ برخورداری از امکانات مجتمع های اقامتی و رفاهی در طول سال میزبان اردوهای مختلف تیم های ملی و مسابقات مختلف کشوری است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.