مهدی صفایی شبنه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به یک طرفه بودن محور کندوان از عصر امروز ، افزود : ذر حال حاضر ترافیک از عوارضی چالوس تا شهر مرزن آباد در جاده کندوان به حدی سنگین است که مسیر تردد قفل شده است.
بر اساس اعلام پلیس راه کشور ، آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت 17 تا 24 امشب از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و جاده به صورت یک طرفه است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت گفت : ادامه مسیر جاده چالوس از مرزن آباد تا تونل کندوان با وجود یکطرفه بودن مسیر ، شاهد ترافیک سنگین است .
وی همچنین با اشاره به بارش برف در جاده کندوان افزود : در حال حاضر از پل زنگونه تا کندوان در محدوده استان مازندران شاهد بارش خفیف برف هستیم.
صفایی گفت : همچنین به دلیل مه شدید از منطقه ولی آباد تا تونل کندوان از رانندگان خواست تا علاوه بر رعایت قوانین با حوصله و سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری خبر داد و افزود : سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات در آماده باش قرار دارند.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج (کندوان) جزو حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است و بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.