به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آغاز روز نخست این مسابقات که عصر جمعه در ورزشگاه سردار شهید علیزاده شهرستان بابلسر برگزار شد ، تیم پیشکسوتان استقلال تهران با نتیجه 5 بر یک تیم رسانه ورزش را شکست داد و به عنوان نخستین تیم به دیدار پایانی صعود کرد.
برای تیم پیشکسوتان استقلال تهران در این دیدار سید علی موسوی ، محمد نوازی ، حسن اشجاری ، مهدی امیرآبادی و حمید واعظ گلزنی کردند و تنها گل تیم رسانه ورزش تهران را فرخ کیا به ثمر رساند.
در دومین دیدار این تورنمنت هم تیم پیشکسوتان بابلسر میزبان مسابقات به مصاف تیم بشیکتاش ترکیه رفت و با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را با شکست مواجه کرد.
برای تیم پیشکسوتان بابلسر در این دیدار علی طاهری ، رضا ابراهیمی ( 2گل ) و صابر میرقربانی موفق به گلزنی شدند و دو گل تیم بشیکتاش را نیز ' فرهات سونگور ' و ' عارف محمدوند ' از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کردند.
عصرشنبه در دیدار رده بندی این مسابقات تیم های رسانه ورزش تهران و بشیکتاش ترکیه به مصاف هم خواهند رفت و برای کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت نیز تیم های پیشکسوتان بابلسر و استقلال تهران رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
این مسابقات با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای مدافع حرم بابلسر و تکریم شایسته از نسل های طلایی و گذشته فوتبال این شهرستان همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) در حال برگزاری است.
شهرستان ساحلی بابلسر به لحاظ برخورداری از امکانات مجتمع های اقامتی و رفاهی در طول سال میزبان اردوهای مختلف تیم های ملی و مسابقات مختلف کشوری است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.