به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با تاکید بر این که نام گذاری سال 1397 تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی برای اشتغالزایی و مبارزه با تحریم ها بسیار مفید است ، افزود : باید با مفسدان اقتصادی بشدت برخورد شود.
وی با اشاره به روند نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب ، گفت : ایشان با داشتن دغدغه معیشت مردم و اشتغالزایی جوانان چند سالی است که با محوریت اقتصاد نام سال را انتخاب می کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود : بر اساس گزارش های مطبوعاتی بیش از 30 برند معروف یا ورشکست شده و یا در آستانه ورشکستی است که با رویکرد به خرید کالای ایرانی دیگر شاهد این معضلات اقتصادی نخواهیم بود.
او خواهان سیاست ثابت در اقتصاد شد و گفت : مسئولان باید بکوشند نرخ دلار از 42 هزار ریال بیشتر نشود و با کسانی که
به نوسان نرخ ارز دامن زده و به جای پرداختن به متن به حاشیه می پردازند به طور جدی برخورد کنند.
خطیب جمعه ساری گفت : در سال 1395 بر اساس آمار 182 میلیارد تومان کفش به صورت قاچاق وارد کشور شد که در نتیجه ورشکستگی بسیاری از تولیدات و بیکاری شمار قابل توجهی از کارگران را در پی داشت.
طبرسی همچنین خواهان افزایش کیفیت کالاها شد و از مسئولان خواست تا امکانات لازم را برای ارائه محصولات مرغوب در اختیار تولید کنندگان قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بیداری و بصیرت مسلمین را بزرگ ترین عامل وحشت و نابودی آمریکا دانست و گفت: متاسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی از روی حماقت و نادانی به این شیطان بزرگ گرویده و سرمایه دول اسلامی را در اختیار جهانخواران قرار می دهند.
وی افزود : آمریکا در طول عمر 220 ساله خود تاکنون 241 جنگ به راه انداخته تا با نابودی مظلومان جهان به حیات ننگینش ادامه دهد.
او ادامه داد : مسلمانان جهان بدانند که تمام انرژی حرکتی و حرارتی جهان از آن ممالک اسلامی است و آمریکا می خواهد با در دست داشتن این ثروت ها اختیار صاحبان اصلی این نعمت ها را در دستان خود بگیرد.
طبرسی گفت : با داشتن چنین سرمایه های بزرگ و از همه مهم تر نعمت ولایت فقیه به هیچ یک از کشورهای جهان نیاز نداریم.
خطیب جمعه ساری همچنین 29 فروردین روز ارتش را به نیروهای نظامی تبریک گفت و افزود : این مجموعه نظامی با بینش توحیدی و تقدیم بیش از هشت هزار شهید ، بهترین ارتش جهان است.
او اضافه کرد : با داشتن چنین قوای نظامی اعم از ارتش ، سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی ، همواره پیروز میدان بوده ایم و نه آمریکا و نه هیچ یک از وابستگانش جرات تجاوز و تعدی به خاک مقدس مارا ندارند.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.