به گزارش خبرنگار ایرنا ، همچنین در دیگر دیدار این تورنمنت که عصرجمعه 24 فروردین در ورزشگاه سردار شهید علیزاده شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد ، تیم های پیشکسوتان استقلال تهران با تیم رسانه ورزش با سرپرستی عادل فردوسی پور مصاف خواهند داشت.
بازی نخست این تورنمنت میان تیم های پیشکسوتان استقلال تهران با تیم رسانه ورزش از ساعت 14 و 30 دقیقه و دیدار تیم های پیشکسوتان شهرستان بابلسر با بشیکتاش ترکیه از ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقات با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بابلسر و تکریم شایسته از نسل های طلایی و گذشته فوتبال این شهرستان همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) درشهرستان بابلسر برگزار می شود.
یاسر ابراهیم زاده افزود : تماشای این بازی ها برای علاقه مندان رایگان است و از سوی حامیان مالی برگزاری این مسابقات نیز ویژه برنامه ها جشن مبعث و قرعه کشی با جوایز برگزار خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که این مسابقات که نخستین دوره آن با همکاری چند حامی مالی خصوصی و ادارات مختلف شهرستان برگزار می شود ، باعث غنا و اعتبار بیشتر ورزش بابلسر شود.
شهرستان ساحلی بابلسر به لحاظ برخورداری از امکانات مجتمع های اقامتی و رفاهی در طول سال میزبان اردوهای مختلف تیم های ملی و مسابقات مختلف کشوری است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.