بر اساس گزارش فرماندهی پلیس راه مازندران ، اعمال برنامه ترافیکی از ساعت 12 امروز آغاز شد و تا 6 بامداد روز یکشنبه 26 فروردین ادامه دارد.
در این مدت تردد موتور سیکلت به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.
** کندوان
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه 25 فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بر عکس کماکان ممنوع است .
** محور هراز
- تردد انواع تریلرها در جاده هراز کماکان ممنوع است .
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ٢۴ روز شنبه ٢۵ فروردین ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱٧ تا ٢۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود.
- تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها (به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی) از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.
** فیروزکوه
- تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱٢ الی ٢۴ روز شنبه ٢۵ فروردین ماه سال جاری از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع است.
شرایط جوی استان نیز برای امروز در مناطق جلگه ای آفتابی با افزایش دما پیش بینی شده است .
هم اکنون کیاسر با هفت درجه سانتی گراد خنک ترین و گلوگاه با 17 درجه گرم ترین نقاط استان هستند .
بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران ،آسمان استان تا روز شنبه هفته آینده نیمه ابری و در برخی ساعت روز همراه با بارش های پراکنده خواهد بود .
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.