حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت مراسم 14 و 15 خرداد مازندران افزود : شعار امسال رهبری از آن جهت که می تواند همچون سپر ، در برابر تحریم ها و فشار اقتصادی عمل بکند حائز اهمیت است .
وی ادامه داد : تا زمانیکه وضعیت اقتصاد کشورمان را ساماندهی نکنیم و روی پای خود نایستیم دشمنان و استکبار جهانی از همین روزنه می توانند ابزار تحریم و فشارهای اقتصادی را بر ما تحمیل بکند .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : بررسی و ارزیابی میزان عمل به شعار هر ساله رهبری نشان داده که آنچنان باید و شاید به این شعارها عمل نشده است و امیدواریم امسال همه مردم و نهادها با عمل به این شعار برای اعتلای کشور تلاش بکنند .
وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم و صنعتگران شعار امسال رهبری جامه عمل پوشانده شود .
حجت الاسلام یوسف پور برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های گرامیداشت مراسم 14 و 15 خرداد را امسال حائز اهمیت دانست و اضافه کرد : با توجه به حرکت گسترده دشمنان و تصمیم گیری ماه آینده آمریکا در خصوص مساله برجام می بایست با حضور پرشورتر در این مراسم بنیادین نظام وفاداری و پایبندی خود را به آرمان های نظام به رخ جهانیان بکشیم .
وی گفت : 14 و 15 خرداد ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور سه واقعه رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ، انتخاب مقام معظم رهبری و گرامیداشت شهدای 15 خرداد است که با حرکت انقلابیشان در آن دوران بستر اصلی انقلاب را فراهم کردند .
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هر یک از این وقایع در جای خود اهمیت بسزایی را در انقلاب دارند و باید به همه آنها توجه شود .
مدیر روابط عمومی استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت : با برگزاری باشکوه تر مراسم 14 و 15 خرداد باید القائات دشمنان برای ناکارآمدی نظام را خنثی کرد .
احمد مظفری افزود : در حالی دشمنان بدنبال این رویه هستند که متاسفانه در بیان دستاوردهای انقلاب به جامعه از ناحیه مسئولان و ارگان ها کوتاهی شده است .
وی ادامه داد : اینکه کشور کجا بود ، الان به کجا رسیده و به کجا خواهیم رفت را به مردم بخصوص نسل جوان بیان بکنیم تا آنها با این مسائل آشنا شوند .
مدیر روابط عمومی استانداری مازندران از برنامه های گرامیداشت 14 و 15 خرداد به عنوان تریبون مناسب برای تبیین ارزشهای انقلاب نام برد و گفت که باید از این ظرفیت و فرصت استفاده کرد .
استفاده بهینه از فضای مجازی برای ساماندهی ارائه مطالب معرفی بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین وقایع 14 و 15 خرداد و نیز برگزاری مسابقه وصیت نامه امام خمینی (ره) از جمله مصوبات این جلسه بود .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.