سرهنگ نعمت الله آزادی به خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف حفظ وصیانت از جنگل های سطح حوزه استحفاظی شهرستان آمل با همکاری مشترک پلیس واداره منابع طبیعی وآبخیزداری این شهرستان به صورت جدی و مداوم ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد امروز سه شنبه در اجرای این طرح ماموران پاسگاه انتظامی'امامزاده عبدالله'و پاسگاه انتظامی'چلاو' فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در بازدید از چندین واحد تولیدی صنایع چوبی در حوزه های استحفاظی خود، موفق به کشف 19 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ آزادی اضافه کرد، متاسفانه برخی افراد سودجو وسابقه دارمنطقه، شبانه و با همکاری برخی عوامل آگاه منطقه، اقدام به قطع درختان باارزش جنگلی و حمل قاچاق آن به بیرون از شهرستان وفروش آن دربازار آزاد می کنند.
وی افزود: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل های قبل بوده و به ما رسیده و ما نیز باید آن را به نسل های آینده تحویل دهیم.
فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎ ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.
در حوزه استحفاظی شهرستان آمل حدود 80هزارهکتارجنگل و120هزارهکتار مرتع وجود دارد.
1899ک/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.