حامد رضایی ، پدر این فوتبالیست مازندرانی روز چهارشنبه با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت : آیدین فصل بسیار خوبی را در تیم جوانان پرسپولیس تهران پشت سرگذاشت و حتی در چند نوبت در تمرینات گروهی تیم بزرگسالان این باشگاه زیر نظر
' برانکو ایوانکویچ ' سرمربی سرخپوشان نیزشرکت کرده بود.
وی افزود : در آستانه هفته های پایانی لیگ برترفوتبال باشگاههای کشور ، بسیاری از مدیران و کادر فنی باشگاهها سعی دارند تا بازیکنان جوان وباانگیزه را برای تقویت تیمشان در فصل آینده ، جذب کنند و آیدین هم در روزهای گذشته از چند تیم مطرح لیگ برتری تهرانی و نیز تیم های شهرستانی پیشنهادهای جدی داشت که هنوز جواب قطعی به این درخواست ها نداده است.
رضایی گفت که پسرش نسبت به شرایط و امکانات خوبی که باشگاه پرسپولیس در اختیار داشت و برای پیشرفت فوتبالی او نیز مناسب تر بود ، سعی می کند که بهترین انتخاب فوتبالی خود را انجام دهد تا به پیشرفت فوتبالی او کمک کند.
وی اضافه کرد : باشگاه پرسپولیس از تیم های مطرح فوتبال کشور است که بازیکنان نامدار و بزرگی از این تیم به تیم های اروپایی و ملی ایران معرفی شدند و حضور در تیم های پایه این باشگاه آرزوی هر بازیکنی است که خوشبختانه آیدین توانست به خواسته خود برسد و مورد توجه مربیان این تیم نیز قرار داشت.
آیدین رضایی 19 ساله ، فوتبال حرفه ای خود را از مدرسه فوتبال سپاهان آمل شروع کرد و در لیگ برتر فوتبال نوجوانان مازندران برای چند سال متوالی به عنوان آقای گل مسابقات لقب گرفت.
این بازیکن مستعد آملی به همراه تیم دانش فریدونکنار در مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور نیز حضور داشت و پس از آن به تیم جوانان ب تهران نقل مکان کرد.
آخرین باشگاه او پیش از حضور در تیم جوانان پرسپولیس، تیم سایپا تهران بوده است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.