محمد اسلامی روز شنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های مازندران ، افزود: نظام بانکی نیازمند یک تحول اساسی است و پاسخگویی به جامعه، نقش مهم بانک هاست.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: با روش های گذشته نمی توان نظام بانکی را بدرستی تداوم بخشید،باید فرصت های کاری را شناسایی و بر اساس آن ها پاسخگویی و خدمت کرد.
اسلامی با بیان این که باید تصویر سازی دقیقی از پروژه های توسعه ای استان و طرح های دارای بازدهی اقتصادی داشت، اظهار کرد: پشتیبانی از پروژه های مازندران به عنوان محرک های اقتصادی در سال 97 نیازمند منابع و نقش آفرینی هر یک از بخش هاست و بانک ها نیز باید سهم خود را در این راستا مشخص و ایفا کنند.
وی با اشاره به این که بانک ها در جهت تحقق هدف گذاری های کلان استان نقش مهمی دارند، گفت: بانک های مازندران می توانند در جهت رونق کسب و کار، تقویت اشتغال و اجرای طرح هایی که بازگشت سرمایه را تضمین می کند، بسیار کمک کنند.
استاندار مازندران بر نقش موثر بانک ها در فعال نمودن واحدهای تولیدی نیمه فعال و دارای مشکل تاکید کرد و افزود: مشارکت در اتمام پروژه های نیمه تمام استان از دیگر ماموریت بانک هاست.
وی مولد سازی منابع و رفع موانع تولید را از جمله ماموریت های کمیسیون هماهنگی بانک های استان دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع با رفتارهای متفاوت و مسئولانه و احساس رضایت مندی در مردم باید از سوی پرسنل بانک ها مورد توجه باشد.
استاندار مازندران بر تقویت جریان امید افزایی در جامعه و حرکت در جهت کاهش دغدغه های مردم، رونق اشتغال و کسب و کار، پیگیری پروژه های توسعه ای، سرمایه گذاری و محرومیت زدایی در سال 97 در استان تاکید کرد.
رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان مازندران در این جلسه در گزارشی گفت : در سال 96 تعداد 14 بانک استان 125 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف با اولویت رونق تولید و اشتغال پرداخت کردند .
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.