به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : برای عملی شدن این شعار ، وظایفی بر عهده مردم و همچنین تکالیفی بر دوش مسئولان است.
وی ادامه داد : مردم باید تا حد امکان از خرید کالای خارجی پرهیز کنند و محصولات داخلی بخرند تا از تولیدکنندگان ایرانی حمایت شود.
امام جمعه نوشهر اظهار داشت : مسئولان نیز در برنامه‌ریزی‌های و نظارت‌های خود باید کشور را به سمت رونق تولید داخلی و پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی سوق دهند.
او یادآور شد : لازم است نهادهای مسئول بر تولیدات داخلی نظارت کافی داشته باشند تا کالای باکیفیت و مرغوب در اختیار مردم قرار گیرد.
مشایخ گفت : البته افزایش کیفیت محصولات ایرانی در حد معقول زمانبر است و نمی‌توان توقع داشت در مدتی کوتاه تحقق یابد.
امام جمعه نوشهر با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی ، افزود : کشتار تظاهرکنندگان فلسطینی به دست نیروهای اسرائیل، جنایتی دیگر به پرونده این رژیم اضافه کرد.
وی ادامه داد : در چنین وضعی می‌بینیم که محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی ، اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد و هویت واقعی حکام آل‌سعود را نشان می‌دهد.
امام جمعه نوشهر گفت : عربستان با چند سال کشتار و بمباران مردم مظلوم یمن و اقدام اخیرش در به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب ، نوکری خود را ثابت کرد.
وی همچنین خواستار بهره‌گیری معنوی از ماه مبارک رجب شد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.