دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه های مازندران از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر درون و برون‌استانی در مازندران خبرداد.

به گزارش خیرنگار ایلنا از ساری ،دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی تا پایان پانزدهم فروردین را 247هزار و 931 دستگاه و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی را یک میلیون و 159 هزار و 232نفر اعلام کرد.

عیسی خادمی در ستاد خدمات سفر مازندران میزان تردد ورودی به استان تا روز گذشته را یک 65 هزار و 970 دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: میزان تردد خودروها در محورهای خروجی نیز 939 هزار و 82 دستگاه خودرو بوده است.

خادمی مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی تا پایان روز پانزدهم فروردین را 247 هزار و 931 دستگاه و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی را یک میلیون و159 هزار و 232نفر اعلام کرد.

وی گفت: 18هزار و 659دستگاه خودروی سواری و کرایه‌ای از مبادی پنجگانه وارد استان و 15هزار و 993 دستگاه خودرو از این مبادی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خارج شد.

وی ادامه داد: در همین مدت 264 ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری و رفع تجاوز به حریم شد.

خادمی با اعلام اینکه از 27 اسفند 96 تا پانزدهم فروردین 97، میزان زباله‌های جمع‌آوری شده از جاده‌های استان را یکهزار و 38کیلومترمربع اعلام کرد. این در حالی است که راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مازندران در مجموع 10 هزار و 400 کیلومتر است.

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران ضمن اشاره به استقرار 60 دستگاه گشت ویژه راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های استان طی ایام نوروز، گفت: 320 نفر نیروی ویژه راهداری در قالب 33 اکیپ راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر به مسافران نووزی خدمات ارائه کرده‌اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.