ابراهیم گران پاشا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جابجایی این تعداد مسافر توسط حدود 300 رام قطار رفت و برگشت شرکت راه آهن شمال انجام شد .
وی با اشاره به افزایش حدود 10 درصدی جابجایی مسافران نوروزی امسال به مدت مشابه سال قبل ، ادامه داد : در ایام تعطیلات نوروز امسال روزانه 3 هزار مسافر با 16 رام قطار جابجا شدند .
مدیر کل راه شمال اضافه کرد : بخش عمده ای از جابجایی مسافران به صورت رفت و برگشت به مشهد ، تهران و گرگان بود و حدود 20 هزار مسافر به صورت بین راهی شهرهای استان مازندران جابجا شدند .
وی گفت : برای خدمات رسانی مطلوب و بهتر به مسافران نوروز ، شرکت راه آهن شمال 2 واگن ذخیره برای حمل مسافر در زمان پیک سفرهای نوروزی در مسیرهای این راه آهن در نظر گرفت .
به گفته گران پاشا ظرفیت هر یک از این واگن های ذخیره حدود 60 مسافر است و این واگن ها در روزهای پیک سفر در صورت نیاز برای جا به جایی مسافر استفاده می شود .
وی گفت : در روزهای عادی 16 رام قطار روزانه در مسیر حمل و نقل ریلی راه آهن شمال کشور تردد می کنندو چهار تا پنج هزار مسافر از این طریق جا به جا می شوند .
قطارهای راه آهن شمال علاوه بر مسیرهای محلی پلسفید به گرگان و بر عکس ، در مسیر های ساری به تهران و ساری به مشهد و بر عکس هم مسافر جا به جا می کند .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.