حسن کوچک زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این اردو که از ششم فروردین ماه در کمپ اختصاصی والیبال و بسکتبال باشگاه کاله در بابل آغاز ‌شده ، تا بیست و سوم این ماه ادامه خواهد داشت.
وی گفت که والیبالیست های حاضر در این اردو از میان 384 بازیکنی انتخاب شده اند که پارسال به مدت یک هفته در اردوی تیم ملی شرکت کرده و بهترین ها توسط محمد وکیلی سرمربی این تیم به اردو دعوت شدند .
نائب رئیس هیات والیبال مازندران از حضور هفت والیبالیست این استان در اردو خبر داد و افزود : مازندران و آذربایجان غربی هر یک با هفت والیبالیست ، بیشترین سهمیه این اردو را در اختیار دارند.
وی از امیر داداشی ، امیرحسین صداقت ، عرفان جلالی‌نژاد ، امیررضا ناصری ، محمد اکبری ، علی محمدی و محمد حسین غلامپور به عنوان والیبالیست های نوجوان مازندرانی حاضر در اردو نام برد.
کوچک زاده با اعلام این که بازیکنان زیر نظر کادر فنی و مربیان به صورت مرتب در حال تمرین هستند ، گفت : برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال در رده های سنی مختلف باعث ایجاد انگیزه در میان علاقه مندان به این رشته ورزشی و نیز توسعه بیشتر این رشته ورزشی در استان خواهد شد.
دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 سال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیر ماه امسال به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز برگزار می‌شود.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.