به گزارش خبرنگار ایرنا علی نبیان روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر استان افزود: تعداد مهمانان نوروزی مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اقامت مهمانان در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی ادامه داد: ستاد تسهیلات سفر مازندران برای نوروز سال جاری افزون بر 850 هزار تخت برای پذیرایی مسافران ساماندهی کرد.
سخنگوی ستاد خدمات سفر مازندران بیان کرد : روز گذشته بیش از یک میلیون مسافر دراین استان اقامت کردند که نسبت به روز مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش نشان میدهد .
معاون عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد : در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروزی تمامی نیروهای خدماتی از جمله نیروهای امدادی و نظارت بر بازار در حالت آماده باش باشند .
نبیان با بیان اینکه خدمات رسانی ابتدا و انتهای تعطیلات نمی شناسد ، بیان کرد : مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نباید کمبود و کاستی احساس کنند .
وی با اعلام این که بسیاری از مسافران در سفر به مازندران، روستاها را به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد حضور و اقامت خود انتخاب می کنند ، گفت : بازدید و اقامت در روستاها با توجه به ایجاد زیر ساخت های لازم همچون اقامتگاههای بومگردی ، امسال بیشتر از سال های پیش مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفته است .
مازندران در تعطیلات نوروزی گذشته میزبان بیش از 12 میلیون نفر شب مسافر و گردشگر بود.
/1899/7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.