علیرضا قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : از شب گذشته با لغو تردد یکطرفه در محورهای هراز و کندوان ، ترافیکی سنگین در این دو محور مشاهده نشده است و حرکت خودروها به صورت روان اما پرحجم جریان دارد .
وی افزود : هم اکنون در جاده کندوان محدوده ابتدای پارک فین ، محدوده پیچ سرهنگ تا سه راهی در مسیر شمال به جنوب تردد پرحجم می باشد .
فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد : در محدوده گزنک تا پلور ، وانا و نارنجستان تا سه راهی چلاو جاده هراز شاهد تردد پرحجم خودروها هستیم .
قدمی گفت : محورهای ساری به کیاسر و قائمشهر به فیروزکوه هم از بار ترافیکی روان برخوردار هستند و تردد در آنها به صورت روان در جریان است .
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران از بعد از ظهر امروز ، به رانندگان توصیه کرد که در مواجه با ترافیک صبور بوده و از شانه های خاکی برای کوتاه کردن مسیر استفاده نکنند .
او همپنین از رانندگان خودروها خواست تا در مواجه با نیروهای پلیس راه و یا اورژانس های جاده ای مسیر را برای آنها باز گذارند و برای فرار از ترافیک از حرکت پشت آمبولانس ها خودداری کنند .
همچنین بر اساس گزارش هواشناسی ، هم اکنون در محورهای ساری به کیاسر ، کندوان در محدوده دزدبن تا پل زنگوله ، محور هراز محدوده نارنجستان تا کلرد و محور فیروزکوه در محدوده سرخ آباد بارش پراکنده باران مشاهده می شود و هوا نیز مه گرفته است .
پیش بینی می شود در آخرین روز تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران ، از عصر امروز در محور های مواصلاتی استان مازندران به خصوص محورهای منتهی به پایتخت ، ترافیک سنگین شود.
پلیس راه و راهداری تاکنون بارها به مسافران نوروزی توصیه کردند زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند .
جاده های مازندران با ثبت بیش از 32 میلیون تردد خودرویی ، رتبه سوم پرترددترین مسیرهای کشور را در تعطیلات نوروزی تا پایان روز 11 فروردین به خود اختصاص دادند .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.