به گزارش ایرنا ، هم اکنون اردو تیم ملی تکواندو در استان البرز در حال انجام است , پریسا جوادی همانند دیگر تکواندکاران با تمرینات منظم ، در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات پیش رو است.
اردو تیم ملی تکواندو از روز یک شنبه ( پنجم فروردین ماه ) آغاز شد و تا 12 فروردین ماه ادامه دارد.
پریسا جوادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : هم اکنون در 2 نوبت ( صبح و عصر ) زیر نظر سرمربی تیم ' مهرو کمرانی ' تمریناتم را به صورت منظم انجام می دهم تا با آمادگی بالا خودم را برای مسابقات آماده کنم.
تکواندو کار قائمشهری وضعیت بدنی خود را مطلوب اعلام کرد و گفت که در حال حاضر با بازیکنان مختلف از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در حال تمرین هستم و از لحاظ ذهنی در حال آماده کردن خودم برای شرکت در مسابقات پیش رو هستم .
جوادی اولین مسابقات امسال خود را شرکت در مسابقات تورنمنت یونان که اوایل اردیبهشت ماه برگزار می شود اعلام کرد و افزود : این مسابقات به دلیل بالا بودن امتیاز و تعداد نفرات ، در سطح بالایی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد : درست است که سطح این مسابقات ، کمتر از مسابقات جهانی است ، اما من تمام تلاشم را برای کسب بهترین عنوان به کار گیری خواهم کرد.
تکواندو کار وزن منفی 57 کیلوگرم دیگر مسابقات پیش رو خود را مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد و گفت که برای اولین بار است که در رده بزرگسالان در این مسابقات شرکت می کنم .
جوادی با بیان اینکه درست است که نتیجه در این مسابقات غیرقابل پیش بینی است ، گفت : اما با شناختی که از حریفانم در این مسابقات دارم با آنالیز کردن حریفانم آنان را یکی پس از دیگری شکست خواهم داد ، تا بتوانم بهترین مدال را کسب کنم .
این تکواندو کار قائمشهری مهم ترین حریفان خود در این مسابقات را تکواندوکارانی از چین ، تایلند و فیلپین اعلام کرد.
مسابقات قهرمانی آسیا در بخش ' کیوروگی ' از چهارم خردادماه به مدت 2 روز به میزبانی شهر ' هوشی مینه ' ویتنام برگزار می شود.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.