مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: حدود 1700 نفر از خدمات بیمه سلامت در نیمه اول تعطیلات نوروز 97 بهره مند شدند.

   به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند  با اعلام این که بیش از 1700 نفر از هموطنان عزیز مان از خدمات بیمه سلامت در نیمه نخست ایام تعطیلات نوروز 96 بهره مند شدند، افزود : در راستای تداوم خدمت رسانی به هموطنان عزیز و بیمه شدگان ، اداره کل بیمه سلامت مازندران با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی و پیش بینی و اجرای تمهیدات لازم و هماهنگی با سایر بخشهای خدمت رسان،  به مسافرین و بیمه شدگان این سازمان در ایام تعطیلات نوروز 97 به خدمت رسانی پرداخت .

  وی افزود : در این ایام ( از 29 اسفند 96 تا 4 فروردین 97 ) ، بیش از 470 مورد مراجعه جهت دریافت خدمت       بیمه ای انجام شد که خدماتی نظیر : چاپ و تحویل دفترچه بیمه سلامت ، صدور معرفینامه بیمارستانی ، تأیید نسخ ، چاپ دفاتر بین استانی و ... به هموطنان عزیز ارائه گردید .

 دکتر ظفرمند در ادامه ضمن تقدیر از تمامی همکاران ، ادارات و واحدهای تابعه ، دفاتر پیشخوان و مراکز درمانی طرف قرارداد سطح استان  که در ایام تعطیلات نوروز 97 به ارائه خدمات بهینه بیمه ای پرداختند ، افزود : این اداره کل آمادگی لازم را جهت ارائه خدمات بیمه ای در نیمه دوم تعطیلات نوروزی دارد.

وی اعلام کرد: در این ایام حدود هزار و 300  بیمار که در بیمارستان های طرف قرارداد بستری بودند نیز توسط کارشناسان ناظر بیمارستانی این اداره کل بازدید و خدمات  بیمه ای مورد نیاز ارائه شد .

  وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای نظارتی مدیریتی ، اعلام کرد : در این ایام بیش از 55 مورد بازدید مدیریتی به صورت مستمر از ادارات ، واحدهای تابعه ، درمانگاه و داروخانه های شبانه روزی و مراکز بیتوته طرف قراداد سطح استان صورت پذیرفت.

 لازم به ذکر است به منظور اطلاع رسانی از آدرس و شماره تماس ستاد تسهیلات نوروزی این اداره کل ، مراکز درمانی طرف قرارداد ، ادارات ، نمایندگی های تابعه و دفاتر پبشخوان طرف قرارداد سطح استان نیز کتابچه اطلاع رسانی تهیه و چاپ گردید که علاوه بر توزیع توسط این اداره کل ، با همکاری ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان ، بین مراجعین و مسافرین عزیز نوروزی توزیع گردید .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.