رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای اسفند 96 تاکنون یکهزار و 379 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین اصغرزاده صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت صنعت ، معدن و تجارت مازندران در جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی با اعلام اینکه طی یکماه اسفند سال گذشته تاکنون 25 هزار و 58 بازرسی واحدهای صنفی مازندران انجام گرفت ، اظهار داشت : یکهزار و 379 واحد متخلف طی این مدت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 575 گزارش مردمی در ستاد این سازمان ثبت شده است، گفت:بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و گرانفروشی بوده است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: 400 واحد خبازی بصورت شبانه روزی به مسافران و گردشگران مازندران خدمات ارائه می کنند.

طرح نظارتی نوروز 97 در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با 300 بازرس صنعت، معدن و تجارت و بازرسان از اتاق‌های اصناف پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام می‌دهند.

وی گفت: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، شبکه بهداشت ، اماکن نیروی انتظامی  و میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهاد‌های مرتبط بر کمیت و کیفیت خدمات و کالا نیز نظارت کامل داشته و با هرگونه سوء استفاده احتمالی مقابله خواهند کرد.

وی افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اسفند ماه  96 آغاز شد و تا پایان فروردین 97 در مازندران اجرا می ‌شود .

اصغرزاده گفت: مردم و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می ‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه 124برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان ارائه دهند.

وی افزود:تاکنون 99 تن تخم مرغ وارداتی،355 تن گوشت منجمد مرغ و 107 تن گوشت قرمز در استان توزیع شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.