یدالله طهماسبی روز چهارشنبه با ارائه گزارشی به خبرنگاران مستقر در ستاد خدمات سفر استان در ساری افزود : با توجه به خیل عظیم مسافران به مازندران تمهیدات لازم برای خدماتدهی در حوزه ارتباطات و مخابرات برای مسافران نوروزی فراهم است .
وی ادامه داد : مازندران به لحاظ دارا بودن مواهب الهی جنگل و دریا جز استان های مسافرخیز در ایام تعطیلات بویژه ایام نوروز است و
با توجه به این حجم بالای حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در مازندران سرویس دهی مخابراتی و ارتباطی با کیفیت و بدون هیچگونه اختلالی انجام می شود .
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت : به همین منظور کمیته ارتباطات استان در اداره کل ارتباطات با حضور نمایندگان سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و اپراتورها تشکیل شد.
طهماسبی انجام اقداماتی نظیر افزایش ظرفیت های ارتباطی، راه اندازی سایت های بی تی اس BTS سیار، راه اندازی مراکز ارائه خدمات و سرویس در مناطق پرتردد، ایجاد کشیک تیم های فنی و عملیاتی برای رفع هرگونه اختلال مخابراتی احتمالی در روزهای تعطیل را از جمله تمهیدات لازم اندیشیده شده برای این منظور ذکر کرد .
وی از مردم مازندران و مسافران خواست در صورت بروز هرگونه مشکل در این حوزه با شماره تلفن 33359970 با پیش شماره 011 تماس بگیرند .
شرکت مخابرات مازندران یک میلیون و 800 هزار مشترک تلفن ثابت و 2 و نیم میلیون مشترک تلفن همراه دارد .
تعطیلات ویژه نوروز ، مسافران زیادی به مازندران سفر می کنند به طوریکه براساس آمار ستاد اجرایی خدمات سفر بیش از یک و نیم میلون نفر شب اقامت به این استان سفر کرده اند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.