به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ قاسم موقر ، خدمات پزشکی به همراه پزشکان متخصص و عمومی و امکانات اورژانسی و دارویی را از دیگر خدمات ارائه شده در این اردوگاه برشمرد .
دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا افزود: اکیپ درمانی سپاه کربلا علاوه بر خدمات دهی به زائرین مازندرانی راهیان نور به زائرین استان های دیگر مستقر در اردوگاه شهید باکری نیز خدمات دهی می کند.
وی بیان کرد: سپاه کربلا امسال نخستین نانوایی مجتمع اردوگاهی شهید باکری که 13 استان در آن مستقر هستند را افتتاح کرده و هم اکنون از زائرین مازندرانی و استان های دیگر با نان گرم پذیرایی می شود.
موقر از اعزام 250 خادم الشهدا به راهیان نور خبر داد و گفت: امروز 2 اتوبوس خادم الشهدا از مازندران در اردوگاه خرمشهر و 2 کاروان در اردوگاه اندیمشک و یک کاروان خادم در هفت تپه برای کیفیت بخشی ارائه خدمات به زائرین راهیان نور مستقر شدند.
دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا ظرفیت اسکان زائران در اردوگاه خرمشهر را حدود 2هزار نفر شب اقامت اعلام کرد و گفت : اردوگاه مازندران علاوه بر اسکان تمامی زائرین مازندرانی این آمادگی را دارد که به زائرین استان های دیگر هم اسکان دهد و تاکنون به 11 استان در بحث تغذیه و به 8 استان در بحث اسکان برابر ظرفیت خدمات دهی شد .
سپاه کربلای مازندران پیش بینی کرد که برای نوروز 97 بیش از 35 هزار نفر از مردم استان به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی راهی شوند .
اعزام راهیان نور نوروز 97 از 16اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و مدت اردو هم مانند دوره های قبل پنج روز اعلام شد که 2 روز آن به رفت و برگشت می گذرد .
همچنین سپاه کربلای مازندران پیش از این اعلام کرد که هزینه سفر برای راهیان نور حدود 100 تا 120 هزار تومان است که برای دانش آموزان این مبلغ کمتر و در حدود 50 هزار تومان است .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.