به گزارش خبرنگارایرنا،اگرچه معلمان طبق اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش و سازمان تابعه درمازندران به مدرسه می روند،ولی حضور نیافتن برخی دانش آموزان ، باعث تعطیلی درس و بحث سرکلاس ها شد.
مدیریکی از مدارس مازندران حضور نیافتن اکثر دانش آموزان به مدرسه را مورد تایید قرار داد و همراهی اولیاء دانش آموزان را دلیل اصلی این نیمه تعطیل ماندن مدارس می داند.
وی که حاضرنشد نامش ذکر شود به خبرنگارایرنا گفت که معلمان طبق اطلاعیه آموزش و پرورش به مدرسه آمدند، ولی حضور نیافتن اکثر دانش آموزان باعث شده تا درس و تمرینی سرکلاس انجام نشود.
**برخورد انضباطی با دانش آموزان متخلف
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران می گوید دانش آموزان موظفند تا 28 اسفندماه سرکلاس درس حاضر شوند و در صورت حضورنیافتن باید با آنها برخورد انضباطی شود.
سید علی قاسمی روز شنبه به خبرنگارایرنا گفت که حضور نیافتن دانش آموزان غیبت غیر موجه محسوب می شود و باید مدارس با این دانش آموزان برخورد کنند.
وی اضافه کرد : معلمان باید تا 28 اسفندماه به مدرسه بروند و کلاس درس خود را دایر کنند و نرفتن برخی دانش آموزان نباید تعطیلی کلاس درس را در پی داشته باشد.
در حالی از دایر بودن مدارس خبر داده می شود که افزون بر 400 مدرسه این خطه شمال کشور برای آماده سازی برای پذیرایی از مسافران نوروزی از سوی آموزش و پرورش تعطیل شد.
مازندران حدود 4 هزار آموزشگاه دارد که حدود 500 هزار نفر در سال تحصیلی 97-96 به تحصیل اشتغال دارند.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.