به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران؛ حبیب حسین زادگان در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی اداره کل ورزش و جوانان 

استان انجام شد، تصریح کرد: مازندران استان جوانی است و در حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان با انجام جلسات مختلف تلاش شد تا با فراهم شدن اشتغال بخشی از آسیب های جوانان برطرف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: سال 96 سال مدال آوری و افتخارآفرینی ورزش مازندران بود که در ورزشکاران مازنی نقش موثری در موفقیت ورزش کشور داشتند.
وی اذعان داشت: مهمترین برنامه دستگاه ورزش و جوانان استان، حضور پرشور ورزشکاران و کسب موفقیت در مدال آوری توسط ورزشکاران مازندرانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است.
حسین زادگان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: فرزندان شهدا به عنوان یادگاران شهیدان هستند و افتخار می کنیم که همکارانی همچون فرزند شهدا داریم که با جانفشانی خون شهدا این انقلاب زنده مانده است.
وی در پایان افزود: ورزش و جوانان مازندران کار پرکاری را در سال 96 داشت و با آشنایی و وظایف چهار چوب اداری رضایت ارباب و رجوع را برآورده کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 884759
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.