به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بیمارستان آیت الله روحانی (ره) بابل، رییس این بیمارستان گفت: دکتر ولی الله آرش یک دستگاه ماساژ قلبی پیشرفته الکترونیکی به همراه یک دستگاه الکتروشوک به این مرکز درمانی اهداء کرد.
دکتر شهرام سیفی افزود: همچنین خانواده خانم دکتر آل رضا دستگاه های بیهوشی مورد نیاز اتاق عمل را خریداری کردند و نیز یکی دیگر از پزشکان نیکوکار 2 دستگاه دیالیز تهیه و به این مرکز اهدا کرد.
وی ادامه داد: ارزش این دستگاه ها بیش از 5 میلیارد ریال است و دستگاه های دیالیز و دستگاه ماساژ قلبی از نوع پیشرفته است و می تواند منشا خدمات باکیفیت تر برای همشهریان باشد.
رئیس بیمارستان روحانی بیان داشت: از اعضای هیات مدیره موسسه خیریه روحان حامی بیمارستان روحانی کمال تشکر را داریم که در این مدت کوتاه گام بزرگی در جهت اعتلای سلامت این شهر و فرهنگ سازی در امور خیریه سلامت بر داشتند.
در جلسه ای با حضور دکتر فرزاد جلالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و دیگر مسئولین دانشگاه و بیمارستان از این پزشکان خیر تقدیر بعمل آمد.
بیمارستان آیت اله روحانی (ره) بابل با 511 تخت بعنوان بزرگترین بیمارستان شمال کشوردر زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع و با زیر بنای تقریبی 64 هزار مترمربع در 2طبقه در قسمت جنوب شرقی دانشگاه علوم پزشکی بابل واقع است.
این مرکز دارای بخش های بستری، اتاق عمل، ccu، ICU جراحی، تخت نوزادان وقلب اطفال ، زایشگاه و غیر آن است.
این مرکز درمانی سالانه پذیرای 340 هزار بیمار است.
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.