به گزارش ایرنا ، دلاور بزرگ نیا مدیرکل اسبق میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته با حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور ، به سمت مدیر کل میراث استان تهران منصوب شد .
با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و فصل سفر و همچنین حساسیت استان مازندران به عنوان مسافر خیز ترین استان کشور ، این اقدام تعجب برخی از جمله رسانه های استانی و کشوری را برانگیخت و حساسیت هایی در وضعیت انجام برنامه ریزی های این دستگاه ایجاد کرد .
گمانه زنی ها درباره آسیب به میراث فرهنگی در نبود مدیر کل این دستگاه در چند روز اخیر به فضای مجازی نیز کشیده شد و بازار گرمی فراهم کرده است .
مهران حسنی روز یکشنبه درباره این موضوع در گفت و گو با ایرنا افزود : هیچ نگرانی برای اجرای برنامه های نوروزی میراث فرهنگی وجود ندارد و برنامه ریزی ها از سه ماه پیش انجام شده است و اکنون در مرحله عملیاتی و اجرای برنامه های نوروزی هستیم .
معاون گردشگری مازندران گفت : ستاد نوروزی سفر مازندران متشکل از همه دستگاه های استان و به ریاست استانداری است که شامل کمیته استانی به ریاست استاندار و جانشین او معاون عمرانی استانداری ، کمیته 12 گانه مسئولین و مدیران کل استانی و همچنین کمیته 22 گانه شهرستانی است .
وی ادامه داد : تمامی دستگاه ها و کمیته ها اکنون شرح وظایف و برنامه های خود را دانسته و مسائل به صورت متمرکز و شهرستانی در مازندران در حال اجرا است .
جانشین دبیر ستاد نوروزی سفر مازندران بیان کرد : مدیرکل سابق تمام برنامه ریزی ها و مسال مربوط به حوزه خود را انجام داد و سپس ترک پست و به تهران عزیمت کردند .
حسنی همچنین تاکید کرد : این ستاد به ریاست استاندار از 26 اسفند رسما فعالیت اجرایی خود را آغاز می کند و تا پایان تعطیلات فعال می باشد .
وی همچنین گفت : طبیعی است که فقدان حضور مدیر برای یک سازمان می تواند در فرآیند فعالیت های و برنامه های آن خللی ایجاد کند ، اما در مورد ستاد سفر نوروز 97 تمام دستور العمل ها برنامه ریزی و ابلاغ شده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد .
استان ساحلی و کوهستانی مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعی سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است که آن را به یکی از استان پر مسافر کشور بدل کرده است .
بر اساس گزارش میراث فرهنگی استان مازندران در 11 ماهه نخست امسال بیش از 50 میلیون نفر شب اقامت در مازندران ثبت شد .
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.