به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم خونه به خونه در مرحله نیمه نهایی فوتبال جام حذفی کشور عصر امروز جمعه در اهواز با شکست 3 بر 1 تیم استقلال خوزستان موفق شد به عنوان نخستین تیم در تاریخ فوتبال مازندران به دیدار نهایی این مسابقات صعود کند.
بابلی ها در این دیدار که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد ، پس از تساوی 1 بر 1 در 90 دقیقه وقت قانونی، در دو وقت 15 دقیقه‌ای اضافه با ثمر رساندن دو گل دیگر در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسیدند و فینالیست جام حذفی شدند.
برای شاگردان ' دراگان اسکوچیچ ' در تیم خونه به خونه مازندران در این دیدار ' روح الله باقری ' مهاجم تاثیرگذار این روزهای بابلی ها به تنهایی هر سه گل را به ثمر رساند تا شاخص ترین بازیکن در صعود تاریخی تیمش باشد.
استقلالی ها در دقیقه 13 نیمه نخست و از روی نقطه پنالتی به تک گل خود در این مسابقه دست یافتند و گل تساوی خونه به خونه ای ها هم در نیمه دوم و گل پیروزی بخش این تیم در دو وقت اضافه وارد دروازه استقلال خوزستان شد.
** غول کشی در ضیافت میهمانی
تیم خونه به خونه در حالی صعود تاریخی خود به فینال جام حذفی کشور را جشن گرفت که سه تیم مدعی لیگ برتری را در مراحل قبلی از گردونه این مسابقات خارج کرده بود.
خونه به خونه که نخستین دیدار خود را با شکست تیم راه آهن تهران آغاز کرده بود ، در ادامه با پیروزی برابر تیم های لیگ برتری و مدعی سیاه جامگان مشهد ، گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان تاریخ ساز شد.
بابلی ها در حالی به فینال جام حذفی فوتبال کشور صعود کردند که پیش از این یک بار تیم ' نوژن ساری ' در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بود ، اما نتوانست فینالیست شود.
خونه به خونه مازندران با کسب این جایگاه ، نامش را به عنوان یکی از تیم های تاریخ ساز استان ثبت کرده است .
** اسکوچیچ ، اتفاق ویژه برای فوتبال مازندران
خونه به خونه بعد از حضور ' دراگان اسکوچیچ ' تاکنون هیچ باختی در لیگ دسته یک نداشته و رتبه دوم جدول را نیز در اختیار دارد.
مربی 48 ساله بابلی ها که امیدوار است با حفظ این روند به لیگ برتر صعود کند ، در جام حذفی هم با تدوام شکست‌ ناپذیری تیمش توانست با نمایشی کاملا برتر نسبت به استقلال خوزستان و پیروزی 3 بر 1 مقابل این تیم ، حریف استقلال تهران در فینال شود و تاریخ‌سازی و شگفتی را رقم بزند.
دیدار تیم های استقلال تهران و خونه به خونه مازندران روز 12 اردیبهشت ماه 97 در خرمشهر برگزار می شود تا تماشاگران شاهد جدال سرخابی ها در فینال جام حذفی باشند.
در پی صعود تاریخی تیم خونه به خونه مازندران به دیدار نهایی فوتبال جام حذفی کشور ، میادین و خیابان های اصلی شهر بابل عصر یکشنبه یکپارچه غرق در شادی و سرور شد.
بابلی ها با به راه انداختن کارناوال شادی و بوق زدن و روشن کردن چراغ خودروها خود برای چندین ساعت شادی زاید الوصف خود را نشان دادند.
خبرنگار : مهدی غلامی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.