دادستان مرکز مازندران اقتدار را از شاخصه های اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید یونس عالمی حسینی بعدازظهر امروز دردیداربا خبرنگاران با اشاره به مهم بر شمردن نقش خبرنگاران در جامعه دانستن را حق مردم  دانست و اظهار داشت: رسانه ها زبان طرح مشکلات مردم به مسئولان هستند.

وی پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان را از اولویت های کاری خود برشمرد و افزود: مردم برای حل مشکلات و اختلافات محلی خود  به معتمدین و انسانهای شریف رجوع کرده ودر صورت نیاز و حل نشدن مشکل به دادسراها مراجعه کنند.

دادستان مرکز مازندران بر گسترش روحیه مصالحه و دوستی در بین جامعه تاکید کرد و گفت: مردم بنا را بر مصالحه ، دوستی و محبت بگذارند و با مراجعه به ریش سفید های محلی اختلاف فی مابین خود را حل کنند.

 حسینی ،اقتدار را شاخصه اصلی دستگاه قضایی عنوان کرد و افرود: در پیش رو داشتن اقتدار همراه با محبت و  سرعت همراه با دانش و مبانی دین خواسته من از همکاران دستگاه قضایی است.

وی اقتدار را لازمه گرفتن حق مظلوم برشمرد و ادامه داد: دستگاه قضایی باید مقتدر باشد تا بتواند حق مظلوم را بگیرد و همراه با آن باید تکریم به مردم را نیز سر لوحه کار خود قرار دهد.

دادستان مرکز مازندران گفت: پروسه دستگاه قضا رعایت عدالت بین مراجعین خواهد بود و این دستگاه برخورد انسانی و اسلامی را با مراجعه کنندگان به این نهاد رعایت خواهد .

وی در ادامه تاکید کرد:درب اتاق من همیشه به روی اصحاب رسانه باز بوده و از آنان به گرمی استقبال می کنیم.

به گزارش ایلنا ،جمعی از خبرنگاران مازندران بعدازظهر امروز  در نشست صمیمی با دادستان مرکز مازندران دیدار و گفتگو کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.