به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید یونس حسینی عالمی روز چهارشنبه در نخستین هفته از آغاز به کارش در کسوت جدید در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در طرح مبارزه و برخورد قاطع قضایی و امنیتی ، به طور یقین پدیده زمین خواری برچیده و ساخت و سازهای غیرمجاز نیز تخریب می شود.
دادستان مرکز استان مازندران گفت : همسو با این رویکرد دستگاه قضایی و امنیتی ، رسانه ها باید افکار عمومی را در مشارکت و همکاری با شورای حفظ بیت المال همراه کنند.
یک میلیون و 691 هزار هکتار برابر با 70 درصد مساحت مازندران را عرصه های طبیعی تشکیل می دهد.
338کیلومتر ساحل دریای خزر و 460هزار هکتار زمین های کشاورزی زراعی و باغی در مازندران وجود دارد.
دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه دانستن حق مردم است و دادستان ها باید پاسخگو رسانه ها باشند ، بیان داشت: خبرنگاران زبان مردم در طرح مشکلات و مطالباتشان به مسئولان هستند و باید به این وظیفه خود بخوبی عمل کنند.
وی به مشکلات قضایی مردم مازندران اشاره کرد و افزود : توصیه اولم به مردم این است که مشکلات و دعوی خود را ابتدا با معتمدین و و ریش سفیدان درمیان بگذارند تا در صورت امکان بدون کشیده شدن به دادگاه حل و فصل شود.
حسینی عالمی اظهار داشت : بسیاری از مشکلات قضایی اگر بنا بر دوستی و مصالحه باشد پس از رسیدن به مراجع قضائی قابل حل و فصل است و در این صورت مراجعه به دستگاه قضایی کاهش محسوسی خواهد داشت.
دادستان ساری شاخصه دستگاه قضایی را اقتدار همراه با محبت ، سرعت همراه با دانش و مبانی علمی دانست و گفت : دستگاه قضایی باید مقتدرانه حق مردم را پیگیری کند اما تکریم نیز همواره باید باشد.
وی افزود : دستگاه قضایی در نگاه به ارباب رجوع چه متهم و شاکی ملزم به رعایت عدالت است .
حسینی عالمی که پیش از این ریاست دادگستری شهرستان بابل را بر عهده داشت ، از ابتدای هفته جاری بر اساس حکم رئیس قوه قضاییه به سمت دادستان مرکز استان مازندران منصوب و معرفی شد .
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.