به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در نشستی با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران افزود : دولت دوازدهم برای تحقق این برنامه در کشور به دنبال بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های تشکل های غیر دولتی است.
وی اضافه کرد : این برنامه دولت نه تنها در حوزه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی که در بخش اقتصادی نیز پیگیری می شود و تجربه نشان داد با واگذاری امور به مردم رشد مطلوب در جامعه ایجاد می شود.
حسین زادگان اظهارداشت : با وجود برقراری امنیت مطلوب در کشور و نبود نگرانی امنیتی، باید برنامه مدونی برای توسعه اقتصادی در کشور تدوین شود و این برنامه ها با پیوست فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عملیاتی شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تهیه پیوست فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای پروژه های عمرانی و اقتصادی را برای تحقق ایجاد روحیه نشاط و تحرک پذیری ضروری دانست و بر عزم عمومی برای توسعه اقتصادی و زیربنایی در مازندران تاکید کرد.
حسین زادگان ،اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان را از تشکل های غیردولتی موفق در حوزه اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد : ما برای توسعه و رشد اقتصادی در کشور باید تعداد تشکل های مردم نهاد را در تمام حوزه ها از جمله اقتصادی افزایش دهیم و این سیاست در صدر برنامه ریزی دولت تدبیر و امید قرار دارد.
وی اظهارداشت : رویکرد جدید مدیریت ارشد استانی بر توسعه و گسترش روابط بین المللی به ویژه با کشورهای همسایه براساس رعایت مسایل سیاسی و امنیتی است و در این برنامه ریزی اتاق بازرگانی باید نقش پررنگتری را ایفا کند.
حسین زادگان از اشتغال به عنوان دغدغه اصلی دولتمردان تدبیر و امید برشمرد و توسعه روابط بین المللی با کشورهای همسایه را که سبب ساز رونق گردشگری و فعالتر شدن بخش خصوصی می شود را راهکار مناسبی برای ایجاد اشتغال و غلبه بر نگرانی ها در این بخش دانست.
احمد حسین زادگان فرماندار سابق ساری اخیرا به سمت سرپرستی معاونت سیاستی، اجتماعی و امنیتی استانداری مازندران منصوب شد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.