مدیرعامل مجتمع دنیای آرزوساری گفت:بیکاری بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال داشته که می شود با ایجاد اشتغال از این معضلات پیشگیری کنیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو ساری در نشست صمیمی با خبرنگاران به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: بُعد اقتصادی باید در همه ابعاد زندگی لحاظ شود و با جذب و حمایت از سرمایه گذار می توان به توسعه اقتصادی کمک کرد.

فرهاد شاهسوارانی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های استان مازندران افزود: در مازندرانی نگاه بخشی نگری مانع دستیابی به توسعه است ؛ باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها و نگاهِ یکسوی مازندرانی در مسیر توسعه گام برداشت.

وی با بیان اینکه سالانه با ورود گردشگری به مازندران سهم مازندران انبوهی از زباله است، گفت :باید زیرساخت های لازم برای گردشگری ایجاد شود تا بتوانیم به گردشگری بعنوان یک صنعت نگاه کنیم .

وی بیکاری را بزرگترین درد جامعه عنوان کرد و افزود:بیکاری بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال داشته که می شود با  ایجاد اشتغال ماز این معضلات پیشگیری کنیم .

وی ادامه داد: دنیای آرزو فرصت اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد و با پایان کار برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مالک دنیای آرزو ‌حمایت و توجه بیشتر مدیران و دولت از سرمایه گذاران خواستار شد و گفت: ترابری دریایی فرصت مهم برای مازندران و منبع درآمدزایی و تحول است و باید با حل مسائل مازندران به توسعه استان کمک کرد.

شاهسوارانی اظهار کرد: نبود متولی و فاصله میان تولید و نیاز بازار اصلی ترین مانع در توسعه گردشگری است و امروز به تفکر نو و خلاق در این حوزه نیاز داریم.

مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری با گلایه از سازمان تامین اجتماعی  خاطر نشان کرد:مدت یکسال است که تامین اجتماعی لیست کارکنان مان را تحویل نمی گیرد و به بهانه اینکه شما پیمان کار هستید، از ارائه خدمات به کارگران مان ممانعت می کند.

وی هزینه سرمایه گذاری در فاز 1 دنیای آرزو را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال تنها راه حل مشکلات کشور است که می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را برطرف کند.

شاهسوارانی در پایان گفت :در فاز 2 پروژه که زودی عملیات اجرایی آن آغاز می گردد، هایپرمارکت با مساحت 5 هزار متر مربع و پردیس سینمائی با 4سالن در ابعاد و متراژ متنوع کوچک و بزرگ، دپارتمان استور، آمفی تئاتر، مجموعه ورزشی، اسپا، رستوران، تالار پذیرایی و واحدهای تجاری با ظرفیت 8222 پارکینگ اختصاصی برای مشتریان مجتمع می باشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.