دلاور حیدر پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی دستگاههای پشتیبانی کننده بازار برای توزیع این اقلام خبر داد و افزود که هم اکنون یکهزار و 140 تن گوشت مرغ ، 75 تن تخم مرغ ، 500 تن پرتقال ، 500 تن سیب و 140 تن گوشت قرمز برای توزیع در بازار مازندران آماده است .
وی مهم ترین هدف از ذخیره سازی این کالاها را حفظ تعادل بازار برشمرد و توضیح داد : بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار در صورتی که قیمت مرغ از هر کیلوگرم هفت هزار و 700 تومان بالاتر برود ، مرغ های ذخیره شده وارد بازار می شود.
مازندران با 2 هزار و 500 واحد مرغداری یکی از استان های مهم و تامین کننده گوشت مرغ است که با تولید سالانه بیش از 185 هزار تن گوشت مرغ علاوه بر تامین نیاز استان ، بخشی از تولیداتش نیز به استانهای همجوار بویژه تهران ارسال می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه سیب و پرتقال نیز از بیستم اسفند ماه در شهرهای استان توزیع می شود، ادامه داد : البته هنوز قیمت عرضه میوه ها و گوشت قرمز از سوی ستاد تنظیم بازار نهایی نشده است.
حیدر پور اظهار داشت : ستاد تنظیم بازار استان مازندران با هماهنگی به هر مقدار که نیاز باشد شکر ، تخم مرغ و روغن با قیمت درب کارخانه از طریق شرکت غله و خدمات بازرگانی تحویل متقاضیان می دهد.
استان مازندران سه میلیون و 285 هزار نفر جمعیت دارد.
طبق آمار اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری حدود 12 میلیون نفر شب گردشگر در تعطیلات نوروزی سال 96 در مازندران اقامت داشتند.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.