رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری از برگزاری جشنوارا خیرین مدرسه ساز تحت عنوان رویش نیک اندیشان در ساری خبر داد.

ام البنین محمدی، در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز با شعار «رویش نیک اندیشان جوان » 16اسفندماه سال جاری در باشگاه فرهنگیان برگزار می شود، اظهار داشت:در این جشنواره بیش از 20خیر مدرسه ساز و مدرسه یار که در حوزه های مختلف فعالیت داشتند تقدیر می شوند.

وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه 2ساری بیشترین خیرین مدرسه ساز را در استان مازندران به خود اختصاص داده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری یکی از اهداف این جشنواره را تبیین فرهنگ مشارکت در حوزه مدرسه سازی دانست و گفت: در عرصه‌های اجتماعی شاهد حضور خیرین در سنین بالا هستیم که باید با آموزش‌های لازم و ترویج فرهنگ خیرخواهانه بین جوانان، فرهنگ مشارکت اجتماعی را گسترش دهیم.

محمدی با بیان اینکه اجرای این برنامه با مشارکت دانش آموزانی که در مدارس خیر ساز تحصیل می کنند برگزار می شود، گفت: آموزش و پرورش برای ارتقای فرهنگ و توسعه علمی کشور نیازمند مشارکت خیرین نیک اندیش در حوزه های مختلف است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2ساری با اشاره به اینکه در آموزه های دینی ما بر کار خیر تاکید شده است، افزود: خداوند در سوره بقره می فرمایند: نماز را بر پا دارید و زکات بدهید و بدانید که هرچه از کار خیر برای خود پیش می فرستید، آن را نزد خدا خواهید یافت و به تحقیق خداوند به همه کارهای شما آگاه است.

وی با بیان اینکه هیچ کار خیری را نباید کوچک شمرد، تاکید کرد: برخی اعمال و کارها از نظر ما یک کار کوچک و بی ارزش باشد ولی از نظر خداوند، بسیار ارزشمند است.

محمدی افزود: جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور استاندار مازندران و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.