به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابل، دکتر شهرام سیفی گفت: نخستین درمانگاه تخصصی دولتی دندانپزشکی ویژه معلولین در شمال کشور اسفند سال 1393 در بیمارستان روحانی راه اندازی شد و گروهی از دندانپزشکان نیکوکار جهت جراحی های مورد نیاز معلولین تحت بیهوشی آغار به کار نمودند

وی با اشاره به اینکه این مرکز نخستین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی تحت بیهوشی شمال کشور بوده است ، افزود: این مرکز به بیماران معلول ، بیماران زیرپوشش سازمان بهزیستی و ناتوان ذهنی جسمی که برای انجام خدمات درمان دهان و دندان نیاز به بیهوشی سطحی و عمیق دارند، خدمات ارائه می‌دهد.
رئیس بیمارستان روحانی بابل اضافه کرد : تمام امورات مربوط به دندانپزشکی معلولین بصورت رایگان در این مرکز انجام می گردد و گروه پزشکی شامل دندانپزشکان متخصص ، پزشکان بیهوشی ، کارشناسان اتاق عمل ، پرستاران و ... بصورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در این طرح شرکت دارند.
دکتر سیفی ادامه داد: از سال 93 تاکنون بیش از 250 بیمار معلول ، خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی عمومی در اتاق عمل بیمارستان را بصورت رایگان دریافت نمودند و همچنین بیش از 120 بیمار معلول با حضور دندانپزشکان در مراکز نگهداری معلولین شهرستان بابل از اقدامات دندانپزشکی بهره مند شدند.
این مسئول اضافه کرد: در مراسمی با حضور دکتر جلالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل و دیگر مسئولین دانشگاه و بیمارستان از کار ارزشمند این گروه جهادی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 872639
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.